3.jpg

براساس اعلام منابع میدانی راهبرد گروه تروریستی داعش در مقابله با نیروهای دموکراتیک کُرد عقب نشینی از مناطق تحت اشغال در شرق رود فرات با کمترین تلفات ممکن است که تاکنون اجرا شده است.

به گزارش مشرق، نیروهای دموکراتیک کُرد در ادامه عملیات علیه تروریست های داعش در شرق استان دیرالزور با پشتیبانی جنگنده ها و توپخانه ائتلاف غربی توانستند در محورهای مختلف پیشروی کنند.

نیروهای کُرد پس از درگیری های چند ساعته با عناصر تروریستی داعش در شرق رود فرات موفق شدند روستاهای « الدحو،حسون و حسون الباشا» را در حومه شهر « الشدادی» به کنترل خود در بیاورند.

** برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای دموکراتیک کُرد در جریان عملیات در شرق رود فرات توانستند میدان های نفتی « ازرق، غلبان، یونس، شعیطات، الشدیها، ابوحردان، الکشمه و الکشمه جنوبی» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

عملیات نیروهای کُرد برای تسلط و تصرف منطقه « الهجین» ادامه دارد؛ نیروهای دموکراتیک کُرد درصدد هستند منطقه « الباغور» را از اشغال تروریست ها خارج کنند که تاکنون ناموفق بوده اند.


به گزارش مشرق، نیروهای دموکراتیک کرد تاکنون مساحتی نزدیک به هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع را در شرق رود فرات به کنترل خود درآورده اند؛ مساحتی نزدیک به ۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع در این محور همچنان در اشغال گروه تروریستی داعش است.

براساس اعلام منابع میدانی راهبرد گروه تروریستی داعش در مقابله با نیروهای دموکراتیک کُرد عقب نشینی از مناطق تحت اشغال در شرق رود فرات با کمترین تلفات ممکن است که تاکنون اجرا شده است.

** برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از اهمیت حفظ عناصر تروریستی داعش برای آمریکا خبر داد و گفت: آمریکایی ها درصدد هستند کمترین خسارت به تروریست های داعش وارد شود چرا که در آینده می خواهند از آنان در نقاط دیگر استفاده کنند.

این منبع میدانی با بیان این که آمریکایی ها درصدد انتقال عناصر تروریستی به سایر کشورهای منطقه هستند، گفت: اشغال کامل مناطق شرقی رود فرات راهبرد دیگر آمریکایی ها است چرا که آنان درصددهستند با بهانه حمایت از نیروهای دموکراتیک کُرد به اشغالگری در شرق سوریه ادامه دهند.


به گزارش مشرق، جنگنده های عراقی هم در روزهای اخیر حملاتی را علیه تروریست های داعش در شرق رود فرات انجام دادند؛ مواضع تروریست ها در محدود « تل الشایر، و مناطق جنوبی الدشیشه» هدف قرار گرفته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    57 77
    مرگ بر ترکیه مرگ بر پانترک احمق
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    43 61
    دیروز 9 دقیقه آنکارا بارون اومد شهرشونو نابود شد خخخخخخخ مرشون به چندتا شبه نظامی رسیده بدبختهای نوکرصفت مدام از نوکری امریکا به روسیه و برعکس شیفت میکنن
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    87 52
    نیروهای دموکراتیک کرد خطری بسیار بزرگتر برای تمامیت ارضی سوریه و حتی کشورهای منطقه هستند زیرا داعش بسیار تضعیف شده و عملا قدرت اشغال مناطق دیگه رو نداره و برای بقا میجنگه ولی کردها در سایه حمایت امریکا دارند در خاک سوریه پیشروی میکنند
    • GB ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      7 0
      پانطوورک خائن زور اومد بهت ؟
  • محمد IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    58 37
    چی شد چرا با کردها بد نیستید دیگه؟ مگه همینا مخالف اسد و همپیمان غرب نیستند؟!
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      0 0
      حالا کی گفته معیار بشار اسده؟ حجاب همین کردها خیلی بهتر از خانوم بشار اسد هست.
  • US ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    اتراک داعشی از شکست برادران داعشیشان نگران اند.هههه
  • گیلان US ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    شکست داعش به دست کردهای قهرمان به تمام آزادی خواهان تبریک میگم...کور شود هر انکه نتواند ببیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس