کد خبر 852846
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
القسام

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس برای توضیح درباره انفجاری که شنبه شب (دیشب) در نوار غزه رخ داد و طی آن 6 نفر از اعضای این شاخه به شهادت رسیدند، دومین بیانیه خود را صادر کرد.

به گزارش مشرق، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در پی شهادت 6 نفر از اعضای این گردان‌ها طی انفجاری در مرکز نوار غزه، بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، در این بیانیه آمده است: افراد مذکور طی یک مأموریت امنیتی به شهادت رسیدند؛ این شهدا موفق شدند یک توطئه اطلاعاتی-جاسوسی دشمن صهیونیستی را خنثی و ملت فلسطین را از خطری بزرگ حفظ کنند.

القسام افزود: جوانب مهم بسیاری در این حادثه بزرگ وجود داشت که آن را برای ملت فلسطین آشکار خواهیم کرد؛ ما دشمن صهیونیستی را مسئول مستقیم این جنایت و دیگر جنایت‌های سابق می دانیم و این رژیم باید بهای سنگینی پرداخت کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهدای دیشب بزرگترین سامانه جاسوسی رژیم صهیونیستی را که در نوار غزه کار گذاشته شده بود، دنبال می‌کردند. آنها دستاوردهای مهم یدر حمایت از پروژه مقاومت داشتند و آخرین آنها همان اتفاق دیشب بود.

گردان‌های القسام دیشب نیز در بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول انفجار مذکور اعلام کرد.

مراسم تشییع جنازه این شهدا امروز در نوار غزه برگزار شد و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در این مراسم اعلام کرد که صدها توطئه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی در نوار غز خنثی شده و اتفاق دیشب یکی از آنها بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس