کد خبر 852560
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
 گیر کردن دست کودک ۴ ساله بین دیواره و کابین آسانسور

پسر بچه چهارساله‌ بر اثر کنجکاوی با بردن دست خود به داخل محل نورگیر آسانسور فاقد شیشه و حفاظ مناسب، دچار مصدومیت شد.

به گزارش مشرق،  ساعت ۱۲:۳۵ روز گذشته طی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیرکردن دست یک پسر بچه بین دیواره و کابین آسانسور، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۸۵ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، خود را به محل حادثه در خیابان قصرالدشت، پایین‌تر از مالک‌اشتر رساندند.

علی زارع؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی، پسر بچه چهارساله‌ای بر اثر کنجکاوی با بردن دست خود به داخل محل نورگیر آسانسور فاقد شیشه و حفاظ مناسب، دچار مصدومیت شده بود.

وی ادامه داد: حرکت کابین آسانسور در طبقات، موجب گیر کردن دست کودک داخل در آسانسور شده و با ناراحتی و درد زیاد وی همراه بود.

زارع خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت جریان برق آسانسور را قطع و با استفاده از تجهیزات، دست کودک را رهاسازی کردند و وی را برای معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند. 

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: کنجکاوی پسر بچه چهار ساله و سهل‌انگاری در نصب شیشه و حفاظ برای در آسانسور این حادثه را رقم زد.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه می‌کنند نکات ایمنی را هنگام استفاده از آسانسور رعایت کرده و از افراد با تجربه برای سرویس و نگهداری آسانسور کمک بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    3 5
    استاندارد است است دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس