کد خبر 852343
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
 طرح ترافیک

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از امروز طرح جدید ترافیک در تهران اجرا شده است.

به گزارش مشرق، ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که عده‌ای همچنان در زمینه ثبت نام و تایید طرح ترافیک بلاتکلیف و سرگردان هستند، گفت:‌احتمالا این افراد دیر اقدام کرده‌اند به عنوان مثال برای خود بنده هم پیامک تأیید طرح آمده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از امروز طرح جدید ترافیک در تهران اجرا شده است،‌ گفت: یک ماه است که شهرداری اعلام کرده از 15 اردیبهشت طرح اجرایی می‌شود و افرادی که بدون طرح وارد شوند، جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید

ورود و خروج رایگان ساکنین محدوده طرح ترافیک

وی در پاسخ به این پرسش که شما چه میزان هزینه برای ورود به طرح ترافیک می‌دهید، گفت: تخفیفی به ما نداده‌اند فعلا 200 هزار تومان کارتم را شارژ کرده‌ام چرا که خیلی وارد طرح نمی‌شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما راننده دارید و ماشین شورا در اختیار شماست گفت: پول طرح راننده را باید بدهیم همه ما باید تن به تغییر بدهیم.

خداکرمی افزود: کارت طرح ترافیک در سال‌های گذشته وسیله‌ای برای رشوه دادن شده بود. البته که گروه‌های خاصی نیاز دارند و باید شورا آنها را حمایت کند.

وی با بیان اینکه کارت شناور در سال‌های گذشته تبدیل به چک سفید امضاء شده بود گفت: همین امر باعث افزایش ترافیک شده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که سال گذشته کارت شناور بود امسال تبدیل به کارت سیار شده و فقط نامش تغییر کرده است، گفت:‌احتمالا کارت سیار را به گروه‌های ویژه‌ای می‌دهند و آنها باید هزینه ورود به طرح را بدهند.

وی در خصوص آرم طرح ترافیک خبرنگاران و تخفیف داده شده از سوی شورا به خبرنگاران گفت:‌ضعف شورای شهر دادن رانت به خبرنگاران بود نباید به این شیوه عمل می‌کردیم باید راه دیگری را برای کمک به خبرنگاران در نظر می‌گرفتیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس