کد خبر 852301
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
علی دایی نمایه

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که ایران در جام ملت‌های آسیا تا ۸۰ درصد شانس قهرمان شدن دارد.

به گزارش مشرق، علی دایی که برای قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات به دبی سفر کرده بود و نام ایران را از گلدان خارج کرد تا در گروه D با عراق، ویتنام و یمن هم‌گروه شود در این خصوص گفت: به نظرم قرعه کشی برای ایران خوب بود و در گروه خوبی قرار گرفتیم. البته در فوتبال چیزی مشخص نیست، اما گروه ما خوب است.

وی افزود: به عقیده من به جز گروه عربستان که در گروه E با قطر، لبنان و کره‌شمالی هم‌گروه است، اکثر گروه‌ها مثل هم هستند و شرایط یکسانی دارند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این مسئله که ایران باید در مرحله گروهی به مصاف عراق برود که در دور قبلی مسابقات مقابل صعود‌مان به نیمه نهایی را گرفت و آیا این بار توان عبور از آنها را داریم یا نه، اظهار داشت: ان‌شاءالله و من فکر می‌کنم این بار ما برنده هستیم و راحت‌تر از آن سال مقابل عراق بازی می‌کنیم و پیروز می‌شویم.

دایی در خصوص قهرمان نشدن ایران در جام ملت‌ها که بیش از 40 سال شده است و این سوال که قهرمان نشدن ایران چه دلیلی دارد، گفت: دلیل خاصی ندارد. ما در جام ملت‌های 96 می‌توانستیم قهرمان شویم، اما در پنالتی به عربستان باختیم و بدشانسی آوردیم. من خودم یکی از پنالتی‌ها را از دست دادم و بد شانسی باعث شد قهرمان نشویم. در فوتبال چیزی مشخص نیست، اما با شرایط فعلی ما و سایر تیم‌های آسیایی، ما این دوره 70 تا 80 درصد شانس قهرمانی داریم.

وی در واکنش به این سوال که قرارداد کی‌روش پس از جام جهانی به پایان می‌رسد و او شانس کمی برای ماندن خواهد داشت و فکر می‌کند پس از او مربی ایرانی برای تیم ملی مناسب است یا مربی خارجی، تصریح کرد: من راجع به این مسائل نظر نمی‌دهم و فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. فقط امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود، به نفع تیم ملی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس