کد خبر 852221
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
دوچرخه سواری

رژیم اشغالگر قدس برای گرفتن میزبانی مسابقات تور دوچرخه سواری ایتالیا میلیونها دلار هزینه کرد که این اقدام صهیونیست ها اعتراض ۱۲۰ سازمان حقوق بشر را در پی داشت.

به گزارش مشرق، رژیم اشغالگر قدس در جدیدترین اقدامتش برای عادی سازی روابطش با دیگر کشورها و اثبات رژیم جعلی خود برای جهانیان در زمینه ورزش با پرداخت میلیون ها دلار به کمپانی تور دوچرخه سواری ایتالیا میزبانی این مسابقات جهانی را در فلسطین اشغالی دریافت کرده است. این اقدام صهیونیست ها به مناسبت ۷۰ ساله شدن این رژیم کودک کُش است تا تاسیس حکومت جعلی و اشغالگرشان را جشن بگیرند.

در این راستا «جنبش مبارزه و تحریم علیه رژیم اشغالگر قدس» درباره این مسابقات نوشت: رژیم صهیونیستی برای گرفتن میزبانی مسابقات تور دوچرخه سواری ایتالیا مبلغ ۱۰ میلیون یورو هزینه کرده است. پس از چراغ سبز این کمپیانی ایتالیایی ۱۲۰ سازمان حقوق بشری از این کمپانی درخواست کردند که این مسابقات را به میزبانی فلسطین اشغالی لغو کند چون این مسابقات در خاک فلسطین اشغالی برگزار می شود و این بر خلاف حقوق بشر است.

در ادامه این گزارش آماده است: در این مسابقات که بیشتر کشورهای مسلمان از حضور در این مسابقات انصراف دادند ولی نمایندگان امارات و بحرین کماکان می خواهند در این مسابقات شرکت کنند و این اقدام آنها چیزی جز مهر تایید به جنایت های اخیر و همیشگی این رژیم اشغالگر علیه فلسطینی ها نیست.

فعالان فلسطینی قرار است فردا در یک تظاهرات مسالمت آمیز با شعار « دوچرخه هایتان را از این مسابقه بیرون بکشید» علیه نمایندگان بحرین و امارات انجام دهند تا آنها در این مسابقات شرکت نکنند. این درحالی است جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم غزه در «راهپیمایی بازگشت» روز به روز به بیشتر می شود و تاکنون ۴۴ شهید را برای آنها به جای گذاشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس