کد خبر 852146
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
آیت الله حسین نوری همدانی

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر مخالفت علما و مراجع با اجرای سند ۲۰۳۰ تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ نباید در کشور و مدارس اجرا شود چراکه غرب بارها نشان داده با اسلام مخالف است.

به گزارش مشرق، آیت الله حسین نوری همدانی بعد از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با جمعی از خیرین مدرسه ساز و مسئولان سازمان نوسازی مدارس کل کشور به فعالیت‌های انجام شده در ساخت مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات و کارهای شما بسیار ارزشمند است اما باید توجه داشته باشید که مهم‌ترین مسئله در انجام کارها نیت و اخلاص است.

بیشتر بخوانید:

سانسور یک شعر در کتاب درسی پایه دهم

برنامه 2030 عربستان و تأثیر آن بر امنیت ملّی ایران

هشدار آیت‌الله مکارم‌شیرازی درباره اجرای سند 2030

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه به بیان آیاتی از قرآن در خصوص اهمیت نیکوکاری پرداخت و خاطرنشان کرد: خداوند به مال کسانی که در راه خیر قدم برمی‌دارند، برکت می‌دهد و نیکوکاران را دوست دارد.

وی ادامه داد: ساخت مدارس از باقیات و صالحات است چراکه در این مدارس افرادی تربیت می‌شوند که با معارف اسلامی آشنا هستند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: شما در مدارس باید افرادی را تربیت کنید که با معارف الهی آشنا شوند و از آن‌ معارف بهره ببرند.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ تأکید کرد: باید مراقب باشید تا مبادا دوباره فرهنگ غرب به کشور نفوذ کند چراکه این انقلاب به وجود آمده است تا چهره واقعی اسلامی را به جهانیان نشان دهد و به همین دلیل باید افرادی تربیت شوند که برای حفظ انقلاب تلاش کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر مخالفت علما و مراجع با اجرای سند ۲۰۳۰ تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ نباید در کشور و مدارس اجرا شود چراکه غرب بارها نشان داده که با اسلام مخالف است، غربی‌ها و صهیونیست‌ها همواره با اسلام مخالف بودند و هیچگاه از دشمنی و توطئه دست نمی‌کشند به همین دلیل شما باید از نقشه‌های دشمنان آگاه باشید و از آن‌ها جلوگیری کنید.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: برخی از خیران مدرسه ساز نمی‌خواهند کسی آن‌ها را بشناسد و از فعالیت‌های آن‌ها آگاه باشد اما مردم باید بدانند که چه کارهای بزرگی در کشور اجرا می‌شود.

وی ضمن اشار به روز معلم و شهادت شهید مطهری بیان کرد: شهید مطهری شخصیتی بود که عمر خود را در راه علم و قلم صرف کرد و باید گفت که ایشان زندگی و مرگ با فضیلتی داشتند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اهمیت توجه به آموزش و پرورش گفت: آموزش و پروش از مهم‌ترین مراکز تربیتی است و هیچ مرکز و سازمانی به به اندازه آموزش و پرورش با افراد مختلف در ارتباط نیست.

وی افزود: بزرگترین و مهم‌ترین کار در دنیا، انسان‌سازی است چراکه انسان موجود ساده‌ای نیست و کشف استعدادها و پرورش‌ آن‌ها بسیار با اهمیت است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
    0 0
    علما درباره ربای بانکی هم خیلی داد زدند . بجایی رسید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس