کد خبر 851910
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
اسکوچیچ

در بازی فینال این یک اتفاق منطقی است که استقلال خود را در مقابل تیم ما برنده بداند و الان مجبور هستند که در مقابل ما بازی کنند و همیشه همه جا شانس وجود دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال خونه به خونه پس از آنکه در آخرین هفته رقابت های لیگ دسته اول از صعود به لیگ برتر باز ماند، به فاصله چند روز باید در یک دیدار بسیار حیاتی و مهم به مصاف استقلال تهران در فینال جام حذفی برود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل، پیش از دیدار فردا تیمش مقابل استقلال تهران در گفتگویی پاسخگوی سئوالات بود:

در خصوص بازی فینال جام حذفی صحبت کنید.

لازم به توضیح نیست و همه فرق بین تیم های خونه به خونه و استقلال را می دانند، ما بعد از آن بازی که احساسات بدی داشتیم آمدیم و آماده سازی تیم ما نسبت به تیم استقلال دو روز کمتر بود و همچنین هفت بازیکن خود را در اختیار نداریم ولی به هرحال جام حذفی، جام حذفی است و سعی می کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه را در همان نود دقیقه بدست بیاوریم.

شایعاتی مبنی بر پرداخت نکردن مبالغ قراردادی بازیکنان خونه به خونه مطرح بود که گفته می شد دلیل عدم حضور این تیم در فینال باشد و پس از پرداخت مبالغی توسط مدیر عامل این تیم آماده حضور در فینال شده است؟

نه فکر نمی کنم که این مساله بود و فکر می کنم که منظور مدیر باشگاه نسبت به اتفاقات و جریانات هفته های پایانی مسابقات لیگ دسته اول بود.

مدیر عامل تیم شما این نظر را دارند که جای دو تیم نساجی و خونه به خونه برای حضور در لیگ برتر عوض خواهد شد؟ آیا ممکن است این اتفاق بیفتاد؟

من یک مربی هستم و نمی خواهم در این زمینه صحبتی بکنم.

آقای اسکوچیچ در گذشته مصاحبه ای داشتید مبنی بر اینکه این جام برای استقلال می باشد؛ می خواستم از شما در رابطه با روحیه بازیکنان بپرسم؟ و اینکه چه شانسی برای تیم خود در فینال قائل هستید؟

نه من چنین حرفی نزده بودم و گفتم که در بازی فینال این یک اتفاق منطقی است که استقلال خود را در مقابل تیم ما برنده بداند و الان مجبور هستند که در مقابل ما بازی کنند و من فقط همین را گفته بودم و همیشه همه جا شانس وجود دارد و ما هم بازی خواهیم کرد.

تقابل خودتان در مقابل آقای شفر را چطور ارزیابی می کنید؟

من با کسی تقابل و رقابت نمی کنم و تلاش می کنم که تیمم نتیجه بگیرد و خوب تر بازی کند. آقای شفر هم از من بیست سال بزرگتر است و تجربه ی بیشتری هم دارد.

نظرتان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی المپیک چیست؟ آیا با شما هم صحبتی شده بود؟

بله، چهار یا پنج ماه پیش با من تماسی داشتند و من هم برنامه ی خودم را به آنها ارائه دادم ولی صحبتها جدی نبود چون من مشغول کار خودم و هدایت تیم خودم بودم و نمی خواستم جدی صحبت کنم و انتخاب آقای کرانچار انتخاب خوبی است.

نظر قلبی خودتان را در خصوص عدم حضور در فینال جام حذفی بفرمایید؟ با توجه به اینکه اتفاقاتی در لیگ یک برای شما پیش آمد، آیا دلیل مناسب و منطقی برای عدم حضور شما در فینال جام حذفی بود؟ با توجه به این تصمیم مدیرعامل باشگاه، آیا خودتان راضی به این اتفاق بودید یا خیر؟

چرا باید فینال را دوست نداشته باشم، برای حضور مسابقه فینال شایسته بودیم و باید در این بازی شرکت می کردیم. این بازیها همیشه یک چالش جدی برای من است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس