کد خبر 851732
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
قاسم حسن زاده

با اعلام مالک باشگاه خونه به خونه بابل این تیم در فینال جام حذفی شرکت می کند و این مسابقه روز پنجشنبه انجام می شود.

به گزارش مشرق، بعد از اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ دسته اول رخ داد و تیم خونه به خونه بابل نتوانست جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، مسئولان این باشگاه در مصاحبه هایی که انجام دادند به نحوه برگزاری بازی ها ایرادهایی را وارد کردند اما جالب ترین تصمیم در این خصوص انصراف از فینال جام حذفی بود.


قاسم حسن زاده، مالک خونه به خونه شب گذشته در برنامه نود نیز موضع خود درباره بازی های هفته پایانی لیگ دسته اول را به طور شفاف بیان کرد و حرف هایی درباره شائبه تبانی بر زبان آورد. او همچنین قویا اعلام کرد که تیمش در مسابقه فینال حذفی مقابل استقلال حاضر نمی شود و این تصمیم را برای احقاق حق مردم بابل اتخاذ کرده است.


بعد از این مسائل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رایزنی هایی را با مدیران باشگاه خونه به خونه انجام دادند و خواهان حضور این تیم در مسابقه فینال شدند تا اینکه سرانجام امروز آنها اعلام کردند به احترام هواداران فوتبال و درخواست های مردم بابل در فینال جام حذفی مقابل استقلال صف آرایی خواهند کرد.


قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه جام حذفی به پاس مقام شهدا در خرمشهر برگزار می شود، ما به احترام خانواده شهدای عزیزمان در خرمشهر و خوزستان ، مردم عزیز بابل و مخاطبان فوتبال در مسابقه فینال حذفی حاضر می شویم و مقابل استقلال بازی می کنیم.


وی افزود: از طرفی بازیکنان ما 4 تیم لیگ برتری را در جام حذفی کنار زدند و حق شان است که در فینال حاضر شوند و به همین خاطر در فینال بازی می کنیم.


مالک باشگاه خونه به خونه همچنین گفت: با وجود حضور در فینال حذفی، ما از حق استان مازندران و به خصوص مردم بابل نمی گذریم. درباره اتفاقات لیگ دسته اول درخواست دادخواهی دادیم وپیگیر هستیم تا تلاش هایمان به نتیجه برسد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    4 0
    جو گیر شده بود یه چی گفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس