حمله به حلب

در حملات شب گذشته، ۹ موشک هدایت شونده از نوع GBU۳۹، پایگاه های نظامی ارتش سوریه را هدف قرار دادند و به نظر می رسد این موشک ها از جنگنده های F۳۵ رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

به گزارش مشرق، شب گذشته  (ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی) در آستانه شروع عملیات نیروهای سوری در شمال استان حمص و جنوب استان حماه، پایگاه های نظامی ارتش سوریه در استان های حماه و حلب هدف قرار گرفته شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، انبار مهمات و تجهیزات نظامی ارتش سوریه در شمالی فرودگاه النیرب در نزدیکی روستای المالکیه (استان حلب) و پایگاه تیپ ۴۷ ارتش سوریه در حومه غربی استان حماه در این حملات هدف قرار گرفته شدند.

*محل اصابت موشک*

در حملات شب گذشته، ۹ بمب هدایت ماهواره‌ای از نوع GBU۳۹، پایگاه های نظامی ارتش سوریه را هدف قرار دادند و به نظر می رسد این موشک ها از جنگنده های F۳۵ رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

*بمب هدایت ماهواره‌ای GBU۳۹*

بقایای موشک های هدایت شونده GBU۳۹ که بیشتر توسط ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی استفاده می شوند در شمال فرودگاه النیرب حلب (در نزدیکی جایگاه سوخت)   و تیپ ۴۷ حماه دیده می شوند.

*بقایای موشک شلیک شده*

برخی رسانه ها از هدف قرار گرفته شدن پایگاه فرماندهی رزمندگان جبهه مقاومت در حملات شب گذشته خبر دادند و اعلام کردند چند موشک هم به سمت فرودگاه بین المللی حلب شلیک شده که منابع میدانی این اخبار را تکذیب کردند.

**برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

به گزارش مشرق، در حملات شب گذشته به تعدادی از پهپادهای مستقر در پایگاه های نظامی ارتش سوریه خسارت وارد شد و شماری از نیروهای مستقر در پایگاه های نظامی شهید و زخمی شدند که البته هیچیک از نیروهای ایرانی در این محل‌ها حضور نداشتند.

*بقایای موشک شلیک شده*

برخی از رسانه ها اعلام کردند، حملات موشکی شب گذشته از طریق پایگاه های آمریکا و انگلیس در شمال شرق کشور اردن (محور جنوب غرب منطقه التنف در استان حمص) صورت گرفته که این خبر توسط منابع میدانی تکذیب شده است.

شکست های متوالی و سنگین گروه های تروریستی و پیروزهای میدانی ارتش سوریه در یک سال گذشته رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته و به هر شیوه ای تلاش می کند از شکست فرار کند اما روند تحولات میدانی نشان می دهد دولت سوریه قدرت خود را تثبیت کرده و تحرکات صهیونیست ها بی نتیجه است.

*محل اصابت موشک*

صهیونیست ها که به شدت از پیروزهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت خشمگین هستند، تلاش می کنند با این حملات موجی جدیدی از نا آرامی ها را شکل دهند و با وارد کردن نیروهای خارجی به میدان نبرد، توازن قدرت را به سود خود تغییر دهند.

*محل اصابت موشک*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 90
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 36
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    دوستان بنظرتون میشه یه جورایی تجهیزات رو به اونجا منتقل و تست کرد.مثلا همین اف 35 رو با رادار های خودمون ببینیم میشه گرفت یا نه
    • NL ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      دستورش الان صادرکردم فقط چه تجهیزاتی باشه فقط شناسایی یا نابودی هم باشه وگرنه پراید وانت اف 99 هم بفرستم یا نه؟؟؟
    • US ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      56 18
      مشرق لطفا ثبت کن! f-35سطح مقطع راداری بسیار کمی داره..! ولی نه به اندازه اف -22 و اصلا قابل قیاس نیستن! قابل توجه دوستانی که اطلاع ندارن! این جنگنده قدرت جنگ الکترونیک بسیار زیادی داره و قدرت اینو داره که با فرستادن فرکانسهای گمراه کننده رادار را از کار بیاندازد..! و از انجایی که سیستم S-400 برای تشخیص اهدافش فقط بر رادار خودش تکیه دارد با فرکانس فریب دهنده F-35 هیچ شانسی برای کشف این جنگنده را ندارد! و بخوبی در معرض جمینگ ان قرار دارد! در ضمن جنگنده F-35 هیچ نیازی به پشتیبانی جنگ الکترونیک ندارد! و رادار اسکنر ارایه فازی فعال دارد و مانند نسلهای گذشته خود نیاز به کمک ندارد! هر چند از بسیاری جهات به F-22 نمیرسد! و برتریهایی هم نسبت به f-22 دارد!..ترکیب دو جنگنده f-22 و f-35 در یک جنگنده ایده خوبیست ولی کار بر روی جنگنده نسل 6 ایده بهتریست!
    • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      7 23
      بگو اربابات بفرستن
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      67 63
      بماند که همه کامنت نویسها درباره هرچیزی اطلاعات دارند. اهالی محترم ایران! هواپیماهای اسرائیلی بعد از استقرار پدافند روسیه، از فراز لبنان روی اهداف در سوریه قفل میکنند و با هدایت ماهواره ای شلیک میکنند. چون فاصله مرز هوایی شمال و شرق لبنان تا استان حلب در شمال سوریه بیش از 180 کیلومتر هم نیست. منطقه کوچکیه و این موشکها برای حدود 200 تا 250 کیلومتر طراحی شده. پدافند اس 300 و اس 400 میتونه 150 تا 300 کیلومتر مربع را بسته به ارایش ایستگاههاش پوشش بدهد . دیگه سیستم روی لبنان که تنظیم نشده. بعد هم علیرغم همه این حملات، اسرائیل خودش هم میدونه چیزی که در سوریه داره ایجاد میشه ، تاسیس یک نوع پایگاه دائمی و همیشگی با جوانان مقیم است که به تکنولوژی بومی شده تولید(تولید) دسترسی داره . وقتی تولید موشک بومی شد؛ با صد تا بمباران هم نابود نمیشه و اینها رقصهای قبل از نبرد بزرگ آینده است. این حملات برای اینه که ایران را زودتر از زمان خودش به جنگ بکشانند. در خوزستان در ایام حمله آمریکا به عراق هم دهها موشک به خرمشهر و نزدیک ابادان اصابت کرد. نمیشه گفت سهوی بود بلکه برای تحریک ما بود. خویشتنداری لازمه تا اون پایگاه اونجا شکل بگیره. حتما طول میکشه ولی ایمنی آینده را در پی خواهد داشت.
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      40 54
      سیاهی لشگر مجازی داعشی ها حسابی در اخبار مربوط به سوریه فعال هستند. نمونش هم همین خبر هست. کامنتها رو ببینید. ولی هم آمریکا و هم سگ هارش هیچ غلطی نمیتونن کنن. افراد اجیر شده ای مثل شما که جای خود دارید.
    • رضا US ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      65 32
      دوستان تعصب را برای لحظه ای کنار بگذارید ... اف 35 در جنگ الکترونیک و رادار گریزی بسیار پیشرفته است...نیازی ندارد همانند f-15 از اسمان لبنان عملیاتش را انجام دهد! میتواند براحتی به اسمان سوریه بیاید...پدافند S-400 در مقابل جمینگ این جنگنده یعنی کشک!..حالا هی دشمن را دستکم بگیرید!
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      12 3
      باشه فرمانده
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      26 39
      در پاییز سال گذشته سامانه های دفاعی ارتش عربی سوریه یک فروند هواپیما اف-35 را مورد شناسایی قرار دادند و او را مورد هدف قرار گرفت. هواپیما آسیب دید ولی توانست در سرزمین های اشغالی زمین بنشیند.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      15 33
      کاربر رضا. اطلاعات شما قدیمی است. جهت اطلاعات عرض می کنم که ارتش سوریه در پاییز سال گذشته یک فروند هواپیما اف-35 اسرائیلی را مورد هدف قرار داد.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    96 40
    اینو ول کن 55 هزار صفحه سند نتانیاهو را بچسب.....جوک ساله ....احتمالا تو برنامه اتمی ایران دانشمندها دست تو دماغشون هم میکردن نوشته میشده....
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      26 6
      برای ما جوکه وگرنه برای غرب بهانه و گزک خوبیه
    • امیین DE ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      28 12
      اگر بجای سی دی روی فلاپی ذخیره میکرد میشد 100 میلیون سند. احمق نشسته سی دی رایت کرده تو دوره ای که اینهمه هارد اکسترنال هست
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      46 16
      اینجاست که به ارزش های برجام کبیر پی میبریم.برجام نبود اف-35 ها هفته ای یه بار میومدن ایران شما هم که نشون دادید اندازه تلافی کردن نیستید
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    87 59
    وارد مرحله در پایگاه منهدم شده هیچ ایرانی ای نبود شدیم پاسخی راحت و کم هزینه میدونم انتشار نمیدی
    • NL ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      64 19
      قدیم از بچه های بزرگتر کتک میخوردیم میگفتیم نه بابا دعوایی نبود همه مشتاش رو رد دادم!!
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      25 59
      اسرائیل آمریکا عددی نیستن که ایران رابترسانند مااگراراده کنیم رهبرعزیزمان اجازه بدهدبچه ناتنی امریکارایعنی اسرائیل رابه دوسوت باخاک یک سان می کنیم
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    ای بابا چرا پدافند سوریه و یا روسیه نمیتونه این حملات رو کشف و یا منهدم کنه؟ چرا کسی جواب این حملات رونمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      36 17
      اینا همون اف-35 هایی هستن که اومدن کل ایرانو دور زدن و برگشتن اسرائیل
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      15 1
      روسیه یه مدت با موک ها کاری نداره تا بعد برای مقابله با آنها امتیاز بگیره. مثل امتیاز ۹۹ساله دو بندر طرطوس و لاذقیه و امتیاز۹۹ساله استخراج نفت تدمر و دیرالزور . حالا مشرق قبول نداره بره اظهارات وزرای روس رو مطالعه کنه
  • US ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    ولی F-35 هم خیلی جنگنده خوبیه...از S-300 میتواند براحتی عبور کند و با تکنولوژی پیشترفته اش طبق گفته لاکهید مارتین پدافندهای پیشرفته تر مانند S-400 را هم با جمینگ از کار می اندازد..!
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      20 34
      هیچ ماست فروشی که نیگه ماستش ترشه.به موقش میبینید که چه جوابی به این تجاوزات و متجاوزین میدهیم. اندکی صبر که سحر نزدیک است مرگ بر امریکا
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    خوبه اسراییلیها وحشت کردن و با دقت مراکز نظامی سوریه و هرجایی رو اراده بکنن دقیق میزنن و هسچ جوابیی نمیبینن. اگه نترسن چی میشه؟
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    84 59
    همچین با صورت میزنیم به مشتش که خون بپاشه به صورتش این اسراییل خطا کار.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    76 9
    در حسرت یک مقابله به مثل موندیم
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    37 48
    «شهادت هنر مردان خداست»
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    50 22
    با این تجهیزات نمیفهمه از کجا خورده!
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    62 34
    پس بگو چرا روسیه نفهمید کاره کی بوده .f35 استفاده کردن
    • محمود IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      85 19
      فعلا روسها هم هنگ کردن نمیدونن از زمین موشک اومده یا از هوا شاید هم پکنیک ترکیده این انبارها منفجر شدن وگرنه پدافندهای همیشه بیدار روس اونارو ردیابی و میترکوند
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    36 17
    چطور نه هواپیما نه بمب ها در این فاصله طولانی که اهداف از مرزها داشتند شناسایی نشدند؟
    • IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      13 8
      از راه دور شلیک کرده رفته حتما دیگه
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    29 24
    باید یه فکری واسه اف 35 بکنیم طول موج های بلند میشه استفاده کرد برای کشفش
    • NL ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      65 49
      طول موج های مکزیکی چی؟؟
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      26 9
      مواظب باش فرار مغزها نشوی
  • NL ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    75 60
    دوستان کسی تکنولوژی اف 35 را نمیتواند کتمان کندبه احتمال زیاد رادارهای روسی و سامانه اس 400 هم نتوانسته اف 35 ها رو شناسایی کند البته با توجه به فاصله انها ( پیگاه حمیمیم )با محل احتمالی پرواز جنگنده ها بعید نیست. جنگ سوریه خیلی چیزهارو به ما نشان داد ساده ترین انها انتقال تمام مراکز و پایگاهای به اعماق زمین و مناطق کوهستانی میباشد حداقل تا حدودی زدن انها توسط موشکهای کروز هواپایه و دریاپایه که در ارتش های مدرن بسیار جاباز کرده سخت خواهد شد همچنین استفاده از محیط برای استتار تاسیسات هم نسبتا کاربردی است در تمام عکس های ماهواره ای تاسیسات سوری بسیار اشکار درتیررس ماهواره های جاسوسی هستند و از همه مهمتر حفاظت اطلاعات قدرتمند که مکان و محتوی را به اسانی به دشمن ندهند حتی میشود با ایجاد مکان و پراکندگی اطلاعات غلط باعث گمراهی دشمن شد.البته در پایان ذکر شود مهمترین را ه دفاع از خود بالا بردن هزینه برای دشمن است که نماد ان قدرت موشکی است که باز هم در میدان عملی چو ن یمن دیدیم باید به شدت بر فناوری گذر از سامانه ها ی ضد موشکی و همچنین شلیک همزمان گسترده که همان تولید بالا ان است تاکید شود
  • NL ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    97 46
    فکر کنم قضیه دور دور اف 35 روی اسمون ایران همچین الکی هم نبوده است در هر صورت باید هوشیار باشیم با بد کفتارهایی طرفیم
  • NL ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    85 24
    حالا اسراییل بماند ترکیه هم صاحب اف 35 خواهد شد از ترامپ پول پرست بعید نیست به عربستان و نوچه هاش هم بفروشه اون موقع اوضاع خطری میشه
    • US ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      16 14
      فروش f-35 به ترکیه به احتمال زیاد بخاطر نزدیک شدن به روسیه و بلوک شرق ممنوع خواهد شد. به گفته سناتورهای امریکایی این تکنولوژی خطرناک نباید در اختیار ترکیه قرار داده شود!
  • DE ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    55 33
    طرف اصلا نفهمیده با چی و از کجا خورده! هاهاهها
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      19 39
      هاهاها و مرض. بیشعور تو خوشحالی یه عده بی گناه کشته شده اند؟
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    19 4
    رادارباطول موج بلند هم فایده نداره چورادار ارایه فازی اس چهارصد وقتی توسط جمینگ کور بشه رادار پالس داپلر که دیگه جای خود داره اکثر رادار های ایران پالس داپلر هستند
  • اصلاح طلب IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    13 52
    هیچ راهی جز تسلیم نیست باید تا کمر جلوی اسراییل و عربستان خم شد و شکم اونها رو بوسید
    • NL ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      14 4
      شما .... رو بفرست خم بشوند
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    63 18
    جای فرغون f313 جه توسط محمود احمدینژاد ساخته شد و سامانه چاخان 373 خالی هست.
  • US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    26 13
    از مرحله الان وقتش نیست به موقعش جواب اسرائیل رو میدیم رسیدیم به مرحله اصلا ایرانی ای کشته نشد مراحل بعدی اینه اصلا حمله ای نبود مشرق تایید کن
  • جانشین سوخو قاتل داعش IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    15 27
    سوخوی 35 کجاست تا این پر مدعای بی خاصیت را هدف قرار دهد
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    25 8
    پس اف ۳۵ رو نمیشه رد یابی کرد . وس میشه ایران هم اومده باشن
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    6 38
    روسیه خوب میداند چطور دهن اسرائيل را سرویس کند شک نکنید اف 35 برای روسیه نقش یک بدلکار جنگی را دارد تا خود نقش اصلی
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
      7 1
      برو پی کارت قبلا بارها سرویس کرده خجالت بکش
  • US ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    43 9
    یعنی موندم کسی هست باز هم بگه از 106 تا موشک امریکا ، این سوریه هفتاد و یکیش رو زده ؟ نکنه تجهیزات اسراییل قویترن ؟ بابا اسراییل هر وقت خواسته زده !
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    33 6
    عجیبه که با این همه ادعای حق پاسخگویی به حملات، ولی دیشب هیچ پاسخی به این حملات داده نشد. تازه حملات دیشب تلفات زیادی نسبت به حمله ی قبلی داشت. دیشب یه نوع آزمایش تسلیحات جدید بود.
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      8 36
      هول نشو ! حمله با هماهنگی روسها و آمریکاییها و سوریه ای ها بوده تا مچ اسرائیل را بعداً بگیرند !!!!!! سوریه عمداً جواب نداده @#&*!^
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    18 24
    محل اصلی گذر جنگنده های اسرائیلی ، ارتفاع پست مابین کوه های مرزی لبنان و سوریس با توجه به اینکه پدافند سوریه ضعیفه و نقطه ایی و نه خطی ، لبنان هم پدافند نداره و البته اینکه کلا رهگیری جنگنده ها در ارتفاع پست کار دشواریه و این مهم که روسیه حال درگیری با اسرائیلو نداره می توان گفت اسرائیل کار خیلی خفن و خاصی نکرده تاثیری هم بر شرایط میدانی و زمینی ندارد (نهایتا چند روزی عقب افتادن عملیات) کار خفن یعنی عملیات عجیب غریب حمله ایران به پایگاه های الولید که تو هیچ فرمولی نمی گنجید همین حالا هم قابل بحثه .
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    15 13
    ارتش حالا قدرتمند و تصفیه شده عقیدتی سیاسی سوریه به پشتیبانی مقاومت 2 قدم دیگر بردارد 1 . پاکسازی جنوب دمشق (یرموک حجرالاسود و ...) 2 . پاکسازی شمال حمص (تلبیسه،رستن،حوله و ...) بعدش با انبوه نیرو و تجهیزات می رود به کفرناسج و تخت گاز تا خود تل حاره (مقر فرماندهی پدافند جنوب) خواهد رفت هم انتقام ابوحامدها ، الله دادی ها ، قنطارها و مغنیه ها را می گیرد هم پدافند را با تجهیزات روز دایر می کند در مرحله بعد احتمالا این پدافند ، خطی تا ساحل جنوب لبنان کشیده خواهد شد اسرائیل امروز عقده گشایی البته بی تاثیر می کند چون می دونه تشکیل دیوار پدافندی جنوب به طور جدی در دستور کار مقاومته و پیک نیک بزودی تمام خواهد شد چون می دونه مقاومت خیلی هوشمندانه و صبورانه تکه های پازل نابودی اسراییل را می چیند پازلی که فقط از سمت شمال سرزمین های اشغالی نیست مقاومت از جنوب و باب المندب دریای سرخ هم با بندر ایلات و نقطه تنفس این ها از جنوبشان کار دارد ، باید به اسرائیل گفت شوی قدرت با شما و چیندن زمین با ما !!!
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      23 3
      چیندن زمین؟!!! یا خدا !!! اخوی جغرافیات تکمیله ولی رو دیکته بیشتر کار کن...
  • سوادکوهی GB ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    13 55
    آن طور که مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه گفته اند اسراییل از جایی میخورد که نداند. شاید که زیردریایی های جمهوری اسلامی الان در دریای مدیترانه و سواحل اسراییل باشند و کسی نمی داند. آیا کسی از شعاع عمل زیردریایی های ایران اطلاعاتی دارد؟
    • NL ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      18 10
      زیردریایی نمی خواد حاجی ایران ابزار لازم برای تلافی رو در اختیار داره منتها ...
    • US ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      17 6
      شعاع عمل زيردريايي ها ٥٠ متر است.
  • NL ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    40 5
    این حمله پیغامی بود برای پوتین که قصد تحویل اس 300 به سوریه رو داره با این حمله و عدم توانایی روسها در رهگیری اف 35 قطعا روسها بی خیال ماجرا خواهند شد
    • رضا US ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      56 9
      قطعا...خود شرکت سازنده گفته این جنگنده تمام رادارهای فعلی را که ساخته شده است را میتواند جمینگ کند...حالا هی بمن منفی بدید و بگید خائن...!!!
  • ایرانی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    61 27
    باید از سوریه برگردیم ایرانو اباد کنیم
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      16 48
      تو یکی خفه شو
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      12 10
      همون شما ایران رو آباد کن داداش گلم
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      7 36
      ایران آباد نشه بهتره ! اینجوری کسی بهش طمع نمیکنه !!!!! بزرگترین دلیل عدم رسیدگی به استان های مرزی از دوره پهلوی اول تا امروز !
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      9 26
      اشتباه مثبت دادم.سوریه ایران عراق افغانستان و... همه باید تحت یک پرچم باشند
    • علی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      16 21
      سوریه و عراق و لبنان و فلسطین و خیلی از مناطق خاورمیانه روزگاری دور جزء خاک سرزمین ما محسوب میشده و ما به آنها سمپاتی و تعصب داریم.
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
      8 3
      برگرد ببین چطور ایران رو با 8 تا کشور جایگزین میکنن
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
      7 31
      این زمین زمانی آباد میشه که حکومت جهانی برقرار بشه ، حکومت جهانی هم زمانی شکل میگیره که اول اسرائیل نابود بشه
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    19 5
    لا اقل یه حرکنی بکنیم این صهیونیستها یه کن بترسن
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    48 7
    این که شد بزن در رو
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      10 35
      ای منافق
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      22 9
      شما هم بزن و در رو جوابش رو بده
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      14 47
      بزن در رویی که آقا فرمودن مربوط به ایران می شود. تو سوریه مقاومت گردن اسرائیل را روز به روز تنگ تر گرفته و در حال خفه کردن آن است و این حملات اسرائیل، یک دهم پاسخ به تهاجمات ما هم نیست
  • رباطی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    4 25
    هواپیماهای سوخو 35 روسی هم مشابه اف 35 است در این دنیا هر قدرتی میخواهد برتری خودش نشان دهد و روسها و ایران اگر تکنولوژی کشف پرنده و موشک پیشرفته را ارتقا ندهند بد است.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    20 31
    خوبه همه کامنتها یه جهت داره . مشرق مشکوک می زنیا شیطووون
    • US ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      22 2
      الان همه بیان بگن F-14 خودمون خوبه و ازین تعریف تمجیدها از دست مشرق راضی میشی؟
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    9 3
    نباید دشمن رو دست کم گرفت، هر چی بود زدن رو رفتن اولا باید جوابشون رو داد از جایی که فکرشو نمی کنن دوما تکنولوزی موشکی رو باید ارتقا داد هم در عرصه کشف و دفاع و هم هجوم
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    2 22
    فقط اس500 احتمالا می تواند اف35 را شناسایی کند
    • US ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      15 4
      تا زمانی که اس 500 مراحل ازمایشی خودش را بگذراند تا کامل شود به زمان زیادی نیاز هست! و تا استقرار ان در خود روسیه کلی زمان میبرد...
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      21 1
      تا اون موقع اف ۴۵ میاد
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    41 3
    این حمله تو دهنی به روسهاست که وزارت دفاع روسیه گفته بودسیستم های ما تمام حرکات هواپیما ها را زیر نظر دارد حتی سامانه الینت کارسوخا هم نتوانست ردگیری کند
    • US ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      25 3
      جنگ سوریه تبدیل شده به جنگ برتری تکنولوژی
  • ایرانی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    18 2
    تازه شمشیرو از رو برامون بستن
  • US ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    17 35
    یه عده‌ای دانشند!!!چنان از اف35 ابهت ساختن که خود سازنده آن هم یک صدم این تعاریف رو قبول نداره. معمولاً کم سوادهای عقده‌ای اینجور تعریف میکنن.
  • US ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    5 23
    یه عده‌ای دانشند!!!چنان از اف35 ابهت ساختن که خود سازنده آن هم یک صدم این تعاریف رو قبول نداره. معمولاً کم سوادهای عقده‌ای اینجور تعریف میکنن.
  • DE ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    51 6
    خدايي اسرائيل بدجور سلاح هاي روسي رو بي اعتبار كرده
  • محمد IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    8 29
    با توجه به نظر هموطنان عزیز ذکر چند نکته خالی از لطف نیست..فناوری اف۳۵ به گفته خیلی از کارشناسان ناتو اسیب پذیر هست..سالها پیش تکنولوژی ار کیو ۱۷۰ که مشابهت زیادی با اف ۳۵ داره بواسطه تلاش دانشمندان جوان ایرانی دچار شکست وحشتناکی شد و علاوه بر شناسایی و ره گیره با کنترل کامل هواگرد با صحت کامل فرود امد..دشمنان ما به خوبی میدونن هر پرنده ای که وارد فضای جمهوری اسلامی بشه دیگه صاحبش نیستن..یا منهدم میشه یا به سلامت فرود میاد و دچار تغییر مالکیت میشه..
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    8 18
    این ملت آخه چرا انقدر چرت و پرت میگن. جائی که نمیدونی چی شده اگر نظر ندی کسی نمیگه لالی. یعنی این مردک نتانیاهو انقدر ادعا نداره که اینا دارن.
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
    1 3
    روسیه یه مدت با موک ها کاری نداره تا بعد برای مقابله با آنها امتیاز بگیره. روسیه یه مدت با موک ها کاری نداره تا بعد برای مقابله با آنها امتیاز بگیره.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
    12 21
    این هایی که با پرچم غربی و فیلتر شکن میان نظر میدن برای تحقیر ایران و تعریف اسراییل تمام منافیق صهیونیست مسلط به زبان فارسی هستن که زیرنظر موساد و از سرزمین های اشغالی فعالیت می کنن و ایرانی نیستن و فقط افسران جنگ روانی اسراییل اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس