کد خبر 851491
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
نکونام

استقلالی‌ها به رکورد منحصربه فردی در بین مربیان فوتبال ایران دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش مشرق، با احتمال بالای قهرمانی استقلال در جام‌حذفی و جام گرفتن مجدد برانکو در لیگ برتر این سال را باید سال مربیان خارجی نام‌گذاری می‌کردند. قهرمانی در دو جام با دو مربی خارجی اتفاقی است که این مربیان را بیش از همیشه در بورس قرار می‌دهد. البته در کنار این دو مربی، چند مربی ایرانی نگذاشتند تا دست مربیان ایرانی هم خیلی خالی بماند.

لقب بهترین مربیان ایرانی در فوتبال این فصل در قرق آبی‌هاست. مربیانی که در استقلال چندسال گذشته در سه نسل متفاوت در این تیم فعالیت می‌کردند. قلعه‌نویی به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشست، محمود فکری دستیار او بود و در سالی دیگر، نکونام بازیکن او شد. آن‌ها با استقلال قهرمان شدند و حالا هر کدام از این سه نسل در بالاترین رده مربیان ایرانی در فصلی که گذشت ایستاده‌اند.

قلعه‌نویی با عملکرد فوق‌العاده اش، ذوب‌آهن را بالاتر از تیم قهرمان برانکو و تیم آماده شفر در نیم‌فصل دوم قهرمان کرد و به مقام نایب‌قهرمانی لیگ دست پیدا کرد تا بهترین مربی ایرانی لیگ برتر باشد. محمود فکری هم در لیگ یک بالاتر از نام‌ها و پولدارها، نفت مسجد‌سلیمان را از هفته‌ها قبل کاندیدای لیگ برتری شدن کرد و در نهایت به قهرمانی رسید. جواد نکونام هم با نساجی دومین تیمی شد که قرار است در سطح اول فوتبال ایران به میدان برود به انتظار ۲۶ ساله این تیم پایان دهد. بعد از پایان یک فصل، برترین مربیان ایرانی فوتبال از استقلال هستند که این مساله می‌تواند نوید روزهای خوبی برای آینده نیمکت آبی‌های پایتخت باشد و تا شاید سال‌ها از واردات مربی بی‌نیاز باشند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موسوی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    39 6
    ماشاالله به همه مربیان و بازیکنان استقلالی و ماشالله به همه طرفداران استقلال. پاینده و سرافراز و موفق باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس