کد خبر 851447
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
قانیبیلی

عضو شورای استان تهران گفت: قطعا اجرای طرح ترافیک جدید با مشکلاتی مواجه خواهد شد چرا که این یک طرح بدون کارشناسی بوده است.

به گزارش مشرق، محمد قانبیلی درباره مشکلات اجرای طرح ترافیک جدید در تهران اظهارداشت: طرح ترافیک جدید تهران در کمیته انطباق فرمانداری مورد نقدهای بسیاری قرار گرفت و در حال حاضر برخی دوستان شورای شهر اذعان کردند که اجرای این طرح اشتباه بوده است.

وی افزود: با اینکه اصلاحاتی در طرح ترافیک ایجاد کردیم ولی بنده بعید می‌دانم که این طرح سرانجام خوبی داشته با شد.

بیشتر بخوانید:

سردرگمی در آغاز اجرای طرح ترافیک

قانبیلی افزود: طرح ترافیک تهران در شورای عالی ترافیک و شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و نحوه اجرای آن با شهرداری است بنابراین شهرداری باید سازوکاری را مهیا کند تا بتواند این طرح را به خوبی اجرایی کند.

وی درباره شارژ یک میلیون‌تومانی‌ کارت طرح ترافیک گفت: این اقدام خلاف قانون است و آنهایی که به صورت دائم برای طرح ثبت‌نام می‌کنند در ابتدا باید فقط 100 هزار تومان بپردازند و مابقی نباید این پول را پرداخت کنند.

عضو شورای استان تهران افزود: اگر در این خصوص اقدامی را انجام دهند غیرقانونی است و قطعا اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد.

قانبیلی با اشاره به اینکه طرح ترافیک بدون کارشناسی بوده، گفت: طرح ترافیک جدید دارای اشکالات جدیدی است که امیدوارم نسبت به رفع آن اقدام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام DK ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    5 0
    این طرح اجباری و تمرکز ورود به یک نقطه با هزاران ضرر و اجبار تعدی به حقوق مردم را چاره اندیشی کنید - مثلا بازاررا انتقال بدهید {هرصنف به حواشی شهرستان تهران} با سطح دسترسی ایده آل تصور کنید میدان بار در همان حوالی شوش مانده بود الان چه خبر می شد پس نمونه ای است که جواب داده است - بازار را هم از جای فعلی ریشه کن کنید بروند به جای مناسب بفرض مثل میدان بار با فضای بسیار وسیع - ترمینال اتوبوسهارا در خزانه از چاله شبه ترمینال فعلی انتقال بدهیداین که نمی شود باهزاران هزینه هنگفت سربار بازار را در یک نقطه تنگ بحرمت قجرها حفظ گنید - دانشگاه تهران و امام علی ار تش و...را مثل دانشکده پلیس ناجا که از ملانتری سوار قدیم به زیباشهر رفته و..انتقال بدهید - جای فعلی بازار تهران فضای سبز بزرگ طراحی کنید بر ضد آلودگی هوای تهران و.. طرح ترافیک را هم فاتحه اش را قرائت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس