کد خبر 851119
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیراهن تیم ملی به ایران آمده، هم طرح دارد و هم ساده نیست.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان در باره رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیراهن تیم ملی به ایران آمده، این پیراهن هم طرح دارد و هم ساده نیست، حتی زیرپیراهن هم نیست. 

وی افزود: ۲۰۰۰ صفحه انتقاد شده بود، حالا ما جواب می‌دهیم که پیراهن تیم ملی ساده نیست، درباره یوز ایرانی هم تلاشمان را می‌کنیم، باز با فیفا مذاکره خواهیم کرد تا آنها را متقاعد کنیم. آدیداس برند لباس تیم ملی است که یکی از بهترین کیفیت‌ها را دارد، این برند عالی است. قرار است در بازی با ازبکستان از لباس رونمایی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی هم عنوان کرد:بازی با یونان در یونان و بازی با ترکیه در همین کشور خواهد بود، اما کمپ ما در ترکیه است که بعد برای بازی به یونان می‌رویم. 

تاج در ادامه صحبت‌هایش درباره صحبت‌هایی که در خصوص مناقصه زمین چمن کمپ تیم ملی مطرح شده و ورود فیفا به این موضوع تصریح کرد: اتفاقاً این گزارش را امروز خواندم، گفتم مستندات را بیاورند که اگر تخلفی باشد با متخلفین برخورد می‌شود. ما نمی‌خواهیم همین‌طور دفاع کنیم، باید دقیقاً مطمئن شویم که ایرادی نیست. به کمیته اخلاق هم گفتم به این موضوع چه درست چه نادرست ورود کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس