کد خبر 850948
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مونتلا

سرمربی ایتالیایی آندلسی‌ها برای دومین بار در فصل جاری از کار برکنار شد.

به گزارش مشرق، با وجود اظهارات اخیر رئیس باشگاه سویا مبنی بر اینکه سرمربی این تیم وینچنزو مونتلا تا پایان فصل به کار خود در آندلس ادامه می‌دهد، این مرد ایتالیایی به دلیل کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر از جمله شکست در فینال جام حذفی اسپانیا مقابل بارسلونا، اخراج شد.

این دومین بار در فصل جاری است که ستاره سابق خط حمله رم و تیم ملی ایتالیا از کار برکنار می‌شود. او ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ از سرمربیگری میلان برکنار شد و جای خود را به جنارو گتوسو داد.

به گزارش رادیو کادنا کوپه اسپانیا، هئیت مدیره باشگاه سویا به مونتلا اولتیماتوم داده بود که کسب پیروزی در بازی شب گذشته برابر لوانته آخرین فرصت او برای حفظ سمت خود است اما به دنبال شکست ۲ بر یک سویا در این بازی و به خطر افتادن شانس آندلسی‌ها برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده، مدیران باشگاه سرمربی ۴۳ ساله که او را ماه دسامبر استخدام کرده بودند را برکنار و خواکین کاپاروس را جانشین وی کردند.

سویا از زمان پیروزی ۲ بر یکش مقابل منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز سیزدهم ماه مارس، ۴ تساوی و ۵ شکست در کارنامه‌اش ثبت کرد و هفته گذشته هم در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب بارسلونا شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس