محسن مسلمان

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منتظرند تا پنجره باز شود و بازیکنان را بیرون بیاندازند.

به گزارش مشرق، محسن مسلمان در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم ببریم و قهرمان شویم.این برد امروز هم حق ما بود.

محسن مسلمان در مورد شرایطش در پرسپولیس، گفت: من از خدایم هست در پرسپولیس بمانم ولی باشگاه یک کلمه هم با من صحبت نکرده است. از خدایم است که که در تیم بمانم اما باشگاه منتظر است تا پنجره باز شود تا یک تعداد از بازیکنان را بیرون بیندازند.

وی در مورد اینکه آیا او از سپاهان پیشنهاد دارد عنوان کرد: اسم تیم مهم نیست اما من از ایران و بیرون از ایران پیشنهاد دارم. 15 بازی غایب بودم و منت نمی‌گذارم. بازیکن تحمیلی نیستم و با دلال نیامده‌ام. قراردادم تمام شده و 4، 5 تیم من را می‌خواهند. اولویتم پرسپولیس است اما اقدامی برای تمدید نمی‌کنم. 20 روز دیگر هم وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی مشخص می‌شود. فعلاً تیم کارش را دنبال می‌کند.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا نقل و انتقالات با نظر سرمربی انجام می‌شود عنوان کرد: صد درصد با نظر سرمربی است اما باشگاه هم باید سهم داشته باشد اگر نمی‌خواهند این مساله را اعلام کنند شاید پیشنهادی که من امروز دارم فردا نباشد مثلاً باشگاهی من را با مبلغ 50 میلیون بخواهد و در این مدت بازیکنی با مبلغ 10 میلیون جذب کنند و دیگر من را نخواهند. ما را با مردم طرف نکنند، وضعیت ما را باید روشن کنند. من، فرشاد احمدزاده‌، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و محمد انصاری قرارداد نداریم. روشن شدن تکلیف ما کار راحت و آسانی است و خواسته زیادی نداریم.

مسلمان در رابطه با اینکه تا به الان چقدر دریافتی داشته است عنوان کرد: 65 تا 70 درصد دریافتی داشتیم و 30 درصد را نگرفتیم. 30 درصد آبشن هم بیاید می‌شود حدود 60 درصد. اگر کسی برود 10 درصد بیشتر برایش نمی‌ماند.

وی در ادامه عنوان کرد: گرشاسبی فقط در رسانه‌ها حرفش را می‌زند. با من مشکل دارند چرا به احمدزاده و کامیابی‌نیا زنگ نمی‌زنند. 

هافبک پرسپولیس در مورد جشن قهرمانی تصریح کرد: جشن افتضاح بود نیم ساعت ما را در رختکن نگه داشتند و داشتیم از گرما می‌پختیم در جشن همه بودند جز بازیکنان. 

وی در ادامه عنوان کرد: شرمنده هواداران نشدیم، خدا را شکر که دومین قهرمانی متوالی را به دست آوردیم. قهرمانی سخت و حفظ آن سخت‌تر است. هفته بعد بازی سختی داریم و اگر ببریم سال رویایی می‌شود.

مسلمان افزود: مشکلی با تیم ندارم و خدا را شکر که پرسپولیس قهرمان شده است. 

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد زیاد خوشحال نیست گفت: چه کار باید انجام دهم که فکر کنید خوشحال هستم. 

مسلمان در مورد حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی عنوان کرد: دستشان درد نکند که او را ‌آوردند، لیگ ما آنقدر قوی است که 10 هفته بازی نکرده‌ام و آقای پاس گل شدم. 

وی در مورد اینکه آیا دوست دارد به جام جهانی برود عنوان کرد: این مسأله را دوست دارم ولی کسی با من صحبت نکرده است امیدوارم تیم ملی هم در جام جهانی موفق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    2 1
    بازیکن حرفه ای نبیاد اینجوری حرف بزنه اگه نمیتونه حرفه ای باشه بهتر که بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس