کد خبر 850549
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
اینیستا

کاپیتان آبی-اناری ها در نشست خداحافظی خود از این باشگاه گفت: برای گرفتن این تصمیم هفته ها فکر کردم چون تصمیم بسیار سختی بود.

به گزارش مشرق، آندرس اینیستا، کاپیتان آبی-اناری ها پس از تمرینات صبح امروز بارسا نشستی را برپا کرد و رسما اعلام کرد که از در پایان فصل از بارسلونا خداحافظی می کند.

اینیستا در نشست خبری خداحافظی اش گفت: می خواهم به همه خبر دهم که این فصل آخرین فصل حضور در بارسلونا خواهد بود. می دانم بازی کردن در بارسلونا چه معنایی دارد. بعد از ۲۲ سال بازی برای این باشگاه می دانم که جایگاه کاپیتان بارسا شدن به چه معناست. بارسا باشگاهی بود که در سن ۱۲ سالگی من را پذیرفت و این باشگاه همه چیز را به من داد.  به نظرم من نمی توانم فصل آینده بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشم به همین خاطر تصمیم گرفتم تا باشگاه را ترک کنم.

وی افزود: امروز روز سختی است بسیار سخت است که از خانه و زندگی ات خداحافظی کنید. قانون زندگی را می دانم با وجود اینکه لحظات سختی را به همراه بارسا داشتم ولی به هیچ کس رحم نمی کند. دوست دارم از بارسلونا و لامسیا تشکر کنم که من را به این جایگاه رساندند. از تمام همبازی هایم که در طول این سالیان دراز در کنارم بودند تقدیر و تشکر می کنم. ۲۲ سال قبل این باشگاه برای یک ماشیت خرید و اکنون در زمان خداحافظی از این باشگاه همسر و ۳ فرزند دارم.

سرمربی کاتالان ها ادامه داد: از علمکرد خودم برای بارسلونا راضی هستم. هدف من این بود که به تیم کمک کنم و به نظرم در طول این سال ها موفق به این کار شدم. با تمام بازیکنان،کادرفنی و مسئولان باشگاه صحبت کردم و به همه آنها خبر دادم ولی با وجود مخالفت آنها همه را قانع کردم که در بهترین لحظات این باشگاه را ترک کنم. من این تصمیم را به صورت یک دفعی نگرفتم بلکه زمان بسیار طولانی ای برای گرفتن این تصمیم صرف کردم. بسیار خوب است که در کنار لئو و ژاوی کاندیدای کسب توپ طلا بودم اما نظرم درباره آینده ام هرگز تغییر نمی کند و با احترام به همه من توپ طلایی را کسب نکردم. نمی خواهم کسی فریب دهم من اکنون ۳۴ سالم است و از تمام وجودم برای تیم مایه گذاشتم. قانون زندگی این را می گوید که زمان رفتن فرا رسیده است.

هافبک ریزنفش کاتالان ها درباره اینکه چه زمانی به بارسلونا باز خواهد گشت به شوخی گفت: می روم و ۳ فصل دیگر به باشگاه برمی گردم. صحبت کردن درباره برگشتن به باشگاه هنوز زود است. امروز روزی خاص است من درباره این تصمیم هفته فکر کردم. باید در این فصل دوگانه را به اتمام برسانیم و پس از آن اینجا را ترک کنیم. باعث افتخارم است که در کنار بازیکنی مثل مسی بازی کردم. به همراه او  لحظات تاریخی زیادی تجربه کردیم . بازیکنی مثل او وجود ندارد. او به عنوان همبازی و یک فوتبالیست در نوع خودش بی همتا است و یک جادوگر به تمام معناست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس