کد خبر 850453
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
ونگر

سرمربی توپ چی های لندن پس از تساوی خانگی مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ اروپا گفت:به نظرم ما عملکردی را در این بازی ارائه دادیم که انتظارش را داشتیم ولی نتیجه با ما همراهی نکرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه امارات میزبان اتلتیکو مادرید بود که این دیدار علی رغم ۱۰ نفره شدن روخی بلانکو در دقیقه ۱۰ بازی ولی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ونگر، سرمربی توپچی‌های لندن پس از این بازی گفت: به نظرم ما عملکردی را در این بازی ارائه دادیم که انتظارش را داشتیم ولی نتیجه با ما همراهی نکرد. بعد از گلزنی ماموریت ما این بود که توپ های بلند که تنها را گلزنی آنها بود را قطع کنیم. ما در این زمینه نیز بدشانس بودیم چون گلی که آنها به ما زدند بعد از خطایی بود که روی ولبک انجام شد.

وی افزود: این دیدار برای ما مهم بود و هدف ما در این بازی واضح بود اما تلخی خاصی با این نتیجه به ما تحمیل شد چون ما فرصت این را داشتیم که به فینال این رقابت ها برسیم. نمی توان بازیکنان را سرزش کرد بلکه تیم شکست خورد. ما باید در شرایط کنونی با قدرت و اعتماد به نفس وارد بازی برگشت شویم تا به فینال راه پیدا کنیم. در این بازی اوبلاک، گلر اتلتیکو عالی ظاهر شد و به نظرم او یکی از بهترین دوازه بان های کنونی جهان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس