کد خبر 850420
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قاچاق آفت تولید کشور است گفت: چرا عزم راسخی برای مقابله با فاچاق نیست.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی عصر امروز در همایش شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در مشهد اظهار داشت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی متعدد است و البته این دستاوردها به معنای این نیست که فاقد مشکلات هستیم و همه چیز مطابق خواست ما است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را نباید دست کم گرفت افزود: باید تبیین شود که با چه مشقات و مشکلاتی به این دستاوردها رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید همه، به ویژه کسانی که برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عینه دیده‌اند بسیج شوند تا از این انقلاب حفاظت و حراست کنند تا دشمنان از فکر نفوذ و سلطه بر این ملت مایوس شوند.

جنتی تاکید کرد: مهمترین رکن این نظام، ولایت فقیه است ولایت فقیهی که امروز همه دشمنان این نظام و انقلاب سعی در تضعیف و خارج کردن آن از دایره نظام را دارند و به کوری چشم آنها ولایت فقیه مقتدرانه همچون کوه در برابر دشمنان ایستاده و توطئه آنها را در این 40 سال نقش بر آب کرده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در ایام تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، سپاهی که نمود نیروی مخلص خدا است و این اخلاص را با عمل خود نشان می‌دهد و الحق هم که خوب نشان دادند که در راه اسلام از همه چیز خود می‌گذرند اما تسلیم کفر و ظلم نمی‌شوند و از همه مهم‌تر، پشتوانه مردمی سپاه است که این محبوبیت را ایجاد کرده است.

وی افزود: در تاریخ سابقه ندارد قدرتی همانند جمهوری اسلامی، چهل سال آماج حملات، توطئه‌ها، خباثت‌ها و دشمنی‌ها قرار بگیرد و سرفراز مشکلات را پشت سر بگذرانند. اگر درایت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری نبود امکان رسیدن به جایگاه امروزی ما در سطح منطقه و جهان میسر نبود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مشکلات مردم و معضلات جامعه باید برطرف شود، مردمی که با جان و دل 40 سال پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند، مستحق بهترین خدمات و ارزنده‌ترین امکانات هستند و نباید در برطرف کردن مشکلات مردم با وجود امکانات فراوان در کشور از سوی مسئولان کوتاهی کرد.

آیت الله جنتی تصریح کرد: اگر همه مسئولان و مردم، اوامر و منویات مقام معظم رهبری را اجرا کنند ما شاهد این سطح مشکلات و معضلات در جامعه نخواهیم بود. به عنوان مثال چرا در کشور عزم راسخی برای مبارزه با قاچاق نیست؟ قاچاقی که آفت تولید این کشور است و مشکل تولید یرطرف نمی‌شود مگر اینکه ابتدا با قاچاق مبارزه جدی کنیم.

وی افزود: شعبان ماه پیامبر(ص) است و ماهی تماماً خیر و برکت برای اهل ایمان، در نیمه این ماه نیمه شعبان را داریم که فضیلت آن کم از شب‌های قدر نیست. مناجات شعبانیه از جمله دعاهای بسیار گرانقدر و با فضیلت این ماه است که امام (ره) هم این دعا و دعای کمیل را بسیار دوست و قرائت و تدبر در آن به سایرین توصیه می‌کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس