کد خبر 850338
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در قبال زحماتی که کشیدیم، ۱۱ ماه شبانه‌روزی با همکاران‌مان کار کردیم و دوست داریم بعد از این مدت طاقت فرسا به نقطه خوب برسیم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: دلمان می‌خواهد عملکرد یک‌ساله خود را به خوبی به پایان برسانیم. در قبال زحماتی که کشیدیم، 11 ماه شبانه‌روزی با همکاران‌مان کار کردیم و دوست داریم بعد از این مدت طاقت فرسا به نقطه خوب برسیم.

وی در ادامه افزود: در کل باید بگویم ما مستحق کسب سهمیه بودیم اما این مهم به دست نیامد. در عین حال می‌خواهیم رتبه خوب در جدول رده‌بندی به دست بیاوریم و خود را متعهد می‌دانیم که برای دستیابی به این هدف فردا یک بازی قوی مقابل سایپا به نمایش بگذاریم و لیگ را سربلند به اتمام برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین خاطر نشان کرد: فردا با یک بازی مواجه هستیم که در آن یک تیم می‌خواهد برای رتبه سوم و چهارم جدول بجنگد و دیگری برای رتبه‌های پنجم تا هفتم. در این بین ما می‌خواهیم پیروز باشیم و تلاش شبانه‌روزی یک‌ساله‌مان نتیجه بخش باشد.

جلالی در پاسخ به سوالی در مورد قراردادش با باشگاه پیکان گفت: برای امضای قرارداد با باشگاه پیکان صحبت کرده‌ام اما هنوز چیزی امضا نشده است باید بگویم تقریبا برنامه‌ام برای فصل آینده آماده است.

وی دوره نقل و انتقالات لیگ برتر را فنی توصیف کرد و گفت: تاریخ شروع و پایان فصل نقل و انتقالات به گونه‌ای است که تیم‌ها قبل از دوران آماده‌سازی اقدام به جذب بازیکن می‌کنند و دوره جذب بازیکن در هفته ششم به اتمام می‌رسد این مسئله باعث می‌شود خیلی از بازیکنان دوره آماده‌سازی پیش‌فصل را از دست بدهند که چنین مسئله‌ای افت کیفیت مسابقات و آسیب‌دیدگی بازیکنان را به دنبال دارد. من طی نامه‌ای از سازمان لیگ خواسته‌ام در زمانبندی فصل نقل و انتقالات تجدیدنظر کنند تا مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد هزینه‌های سنگینی که برخی از تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات انجام می‌دهند گفت: این چیز تازه‌ای نیست همواره بین 3 تا 5 تیم هر ساله دست و دلبازی زیادی می‌کنند ولی سال‌هایی که در سایپا و پیکان مربیگری کرده‌ام همیشه سعی‌مان بر این بوده که صبوری کنیم و این فضای التهاب تمام شود و بعد از اینکه تیم‌های متمول بازیکن گرفتند، اقدام به جذب بازیکن کنیم.

جلالی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد کیفیت مسابقات لیگ در فصل رو به اتمام، اظهار داشت: با وجود نوع برنامه‌ریزی که تحت تاثیر آماده‌سازیهای تیم‌ ملی بود اما لیگ به خوبی برگزار شد و تیم‌ها به مراتب بهتر از سال‌های گذشته بودند. اینکه سال گذشته یک تیم با 46 امتیاز چهارم می‌شد اما الان با 51 یا 52 امتیاز به دنبال رتبه  چهارم جدول هستند نشاندهنده ارتقاء کیفیت لیگ برتر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس