کد خبر 850180
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
مجرم

کمی از محل فاصله گرفته بودیم که وسوسه شدم و مسیرم را به سمت اتوبان امام علی تغیر دادم و زمانیکه که با اعتراض این پسر مواجه شدم، در یک مکان خلوت در اتوبان توقف کرده و ...

به گزارش مشرق، اوایل بهمن سال گذشته بود که پسر نوجوانی در اتوبان امام علی (ع) توسط پسر بیست ساله‌ موتورسواری مورد آزار و اذیت قرار گرفت و پس از ثبت شکایت، پرونده‌ای در اداره ۱۶ پلیس آگاهی و شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و تلاش برای بازداشت متهم در در دستور کار مأموران قرار گرفت تا اینکه مأموران فروردین سال جاری موفق به بازداشت وی شدند.

بیشتر بخوانید:

جزییاتی هولناک از کودک آزاری در ماهشهر +عکس

فیلم/ مرگ در اثر سقوط از وسیله شهربازی!

متهم این پرونده پس از انتقال به دادسرا به آزار و اذیت پسر نوجوان اعتراف کرد و گفت: صافکار هستم و تا کلاس پنجم بیشتر درس نخواندم، ۹ سال است که برای کار از شهرستان به تهران آمدم و در منزل خواهرم سکونت دارم.

وی افزود: شامگاه روز حادثه در حال بازگشت از سر کار، نوجوانی را در یک خیابان حوالی میدان خراسان مشاهده کردم که برای رفتن نزد دوستانش عجله داشت و من نزدیک وی شدم و این پسر به من گفت که می‌توانم او را به نزد دوستانش ببرم، من نیز پذیرفتم و او را سوار بر موتورم کردم، کمی از محل فاصله گرفته بودیم که وسوسه شدم و مسیرم را به سمت اتوبان امام علی تغییر دادم و زمانیکه که با اعتراض این پسر مواجه شدم، در یک مکان خلوت در اتوبان توقف کرده و با تهدید این پسر را مورد آزار و اذیت قرار دادم و سپس متواری شدم.

این متهم سرانجام با دستور قاضی رضوانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    26 1
    سریعا باید در ملاءعام دارش بزنن کثافت جنایتکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس