حسن روحانی

تعدادی از نمایندگان به رئیس جمهور ضرورت پرداختن به فساد اطرافیانش به جای رفتارهای دوگانه و حاشیه‌سازی را متذکر شدند.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 5 اردیبهشت 97) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

محمد دهقان، احمد امیرآبادی فراهانی و جواد کریمی قدوسی نمایندگان چناران، قم و مشهد به رئیس جمهور ضرورت متوقف کردن رفتارها و مواضع دوگانه و پرهیز از حاشیه‌سازی و ضرورت پرداختن به مشکلات اصلی کشور همچون فساد اطرافیان رئیس‌جمهور و  همچنین رفع معضل بیکاری را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور، پروانه مافی، سیده فاطمه ذوالقدر، سیدمحمد جواد ابطحی، طیبه سیاوشی، علیرضا محجوب، سیدجواد حسینی کیا، اکبر رنجبرزاده، محمدعلی پورمختار، جواد کریمی قدوسی، احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، سیدحسین نقوی حسینی و نصرالله پژمانفر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که در بیمارستان جمعیت هلال‌احمر ایران در دبی چه می‌گذرد و چه خبر است.

حسینعلی حاجی دلیگانی و سیدمحمد جواد ابطحی نمایندگان شاهین‌شهر و خمینی‌شهر به وزیر ارتباطات ضرورت شفاف‌سازی درخصوص مالکین و مدیران و الزامات حفظ حریم شخصی افراد و پیگیری رفع موانع فنی برای کوچ حداقل 45 میلیون کاربر در پیام‌رسان‌های ایرانی و پیش‌بینی بسته‌های تشویقی برای آنان را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور و احمد علیرضا بیگی نمایندگان ارومیه و تبریز در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه خواستار تسریع در معرفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوفیا شدند.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران به اتفاق 64 نفر از نمایندگان در تذکری به وزرای کشور دفاع و اطلاعات خواستار توضیح علت کندی روند پاکسازی مناطق آلوده به مین در مناطق جنوبی و غربی کشور علی رغم سپری شدن سه دهه از پایان جنگ تحمیلی و توقف تلفات جانی از ساکنان آن مناطق شدند.

محمد دهقان و جواد کریمی قدوسی نمایندگان چناران و مشهد در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که علت عقب‌نشینی مکرر جنابعالی در برابر بیگانگان و از سوی دیگر توهین و تحقیر نهادهای انقلابی و نظارتی کشور چیست.

جلال محمودزاده و مرادی نمایندگان مهاباد و غروه در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کردند چرا نسبت به ثبت مشاهیر ایرانی توسط کشور ترکیه سکوت کرده‌اید.

سید هادی بهادری و نادر قاضی‌پور نمایندگان ارومیه به اتفاق 50 نفر از نمایندگان دیگر به رئیس‌جمهور درمورد اظهارنظر دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام تذکر دادند و آن را مخل امنیت ملی و خلاف واقع دانستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس