کد خبر 849932
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
خبر ویژه

حسام‌الدین آشنا در حالی ادای دلسوزی و نگرانی برای بازداشت پسر جلایی‌پور را می‌کند که خود دنبال بازداشت جلایی‌پور بوده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

روزنامه جوان با انتشار این خبر نوشت: پس از بازداشت محمدرضا جلائی‌پور فرزند «حمیدرضا جلائی‌پور عضو حزب اتحاد ملت»، حسام‌الدین آشنا با نوشتن چند مطلب و توئیت به آن واکنش نشان داد. آشنا با ذکر وابستگی محمدرضا جلایی‌پور به خانواده شهدا، از جلایی‌پور دفاع کرد. او در مطلبی دیگر این اقدام را دشمن‌شناسی انحرافی و نشان بی‌بصیرتی توصیف کرد.


در سال ۹۷، حسام‌الدین آشنا دستگیری فرزند حمیدرضا جلایی‌پور را بند زدن بر دستان خانواده شهدا و... می‌خواند، اما آیا ۲۰ سال پیش یعنی در سال ۷۷ هم چنین نظری درباره بازداشت حمیدرضا جلائی‌پور (جلائی‌پور پدر) داشت؟


یکی از مدیران امنیتی و اطلاعاتی سال ۷۷ که در جلسه تصمیم‌گیری برای بازداشت جلایی‌پور پدر حضور داشته در گفت‌وگو با نگارنده گفت: «آقای آشنا در پست معاونت ویژه وزارت اطلاعات بودند. در جلسه‌ای که به مناسبت تصمیم‌گیری برای بازداشت حمیدرضا جلائی‌پور در مهر ماه ۱۳۷۷ تشکیل شده بود، ایشان به عنوان معاون ویژه و با لباس روحانیت حاضر بودند و چون داماد وزیر وقت یعنی آقای دری نجف‌آبادی بودند، عملاً نماینده ایشان هم محسوب می‌شد.


در این جلسه پس از طرح این بحث که با توجه به برادر شهید بودن جلائی‌پور، او بازداشت نشود، آشنا این نظر را رد کرد و پس از یک بحث فنی و با استدلال گفت کار کشور با تعارف و... پیش نمی‌رود، لازم است این دستگیری خیلی محکم جهت تحقیق و بازجویی صورت پذیرد.» اکنون بعد از ۲۰ سال چه اتفاقی رخ داده که ایشان نظری کاملاً متضاد ۲۰ سال قبل دارد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • PL ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    6 0
    نفاق بدترین آفت هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس