عبدالله گنجی نمایه

همه آنانی که امروز به مرتضوی پرداختند به تنها چیزی که اشاره نکردند چرایی زندان رفتن او بود.

به گزارش مشرق، «عبدالله گنجی» در کانال تلگرامی خود نوشت:

مرتضوی عازم زندان شد و هیچ کس در کشور حکم آن  را ظالمانه ندانست.باید در کشور با احکام  قضایی همین طور برخورد کرد.او محکوم شده بود و باید مجازات می شد.

اما در چند روز گذشته و خصوصا  امروز-دوشنبه-تیتر یک روزنامه های اصلاحات  یکپارچه عکس مرتضوی بود. برخی در یک هفته او را سه بار تیتر و عکس یک کردند.

همگان می دانند اولین کسی که جلوی اقدامات  مرتضوی ایستاد دکتر زاکانی بود که در ماجرای تفحص و تحقیق از دانشگاه آزاد  به این نتیجه رسید.

اما همه آنانی که امروز به مرتضوی پرداختند به تنها چیزی که اشاره  نکردند چرایی زندان رفتن او  بود.

افراد مشخصی امروز شادمان بودند و او را  چندین سال عقب تر از زمان ماجرای کهریزک بردند.

این همه حقد و کینه و تمسخر  در حق یک مجرم ومحکوم بسیار  غیر طبیعی است.لذا امروز از نوع خوانش این جماعت  در رسانه ها ونوع موضوعات مطروحه می توان فهمید که مرتضوی در زمانی یکی از عناصر اصلی  ناکام کردن پروژه براندازی بوده است.
کسانی که امروز در آمریکا با بهترین امکانات زندکی می کنند حجت خوبی برای این موضوع هستند

او ناکام کننده بوده است و این مساله ناکامان را بشدت برآشفته است و طوری از او گفتند و نوشتند که هر کس نداند، او را قاتل صدها هزار نفر فرض می کند.

میزان حالی فعلی مرتضوی است و او در پرونده کهریزک تخلف ثابت شده کرده است.
اما آدرس های دیگر را  باید مسیر های ناکامان پروژه براندازی دانست.این فضاسازی محیرالعقول  ممکن است با فرصت یابی ناکامان، برای خیلی از مدافعان انقلاب اتفاق بیفتد. داستان انتقام از لاجوردی را نباید فراموش کرد انتقام از او انتقام از فرد نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس