کد خبر 849480
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
بارسلونا

بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا تنها به یک امتیاز نیاز دارد و در صورت شکست اتلتیکومادرید و رئال مادرید نیز می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به‌ گزارش مشرق، قهرمان لالیگا هفته‌ آینده به احتمال فراوان مشخص خواهد شد. بارسلونا اگر بتواند یک‌شنبه در ریازور یک تساوی برابر دپورتیوو لاکرونیا کسب کند برای بیست و پنجمین بار فاتح این رقابت‌ها می‌شود.

آبی‌ اناری‌ها با ۸۳ امتیاز صدرنشین لالیگا هستند و اتلتیکومادرید با یک بازی بیشتر و ۷۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. رئال مادرید ۶۸ امتیازی در جایگاه سوم دیده می‌شود. اگر مادرید بتواند لگانس را شکست دهد ۷۱ امتیازی خواهد شد، در حالی که چهار بازی دیگر را پیش رو دارد. از طرفی اگر اتلتیکو نیز آلاوس را شکست دهد ۷۵ امتیازی می‌شود اما تا انتها تنها می‌تواند ۹ امتیاز دیگر به دست آورد و ۸۴ امتیازی شود. به همین خاطر بارسا با یک امتیاز برابر دپورتیوو لاکرونیا می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

همچنین اگر اتلتیکو و مادرید نتوانند هفته‌ آینده حریفان خود را شکست دهند، بارسلونا بدون انجام بازی جشن قهرمانی می‌گیرد.

به نظر می‌رسد همه چیز برای آبی‌ اناری‌ها آماده است. آنها یک‌شنبه می‌توانند قهرمانی‌شان را تثبیت کنند یا این که یک روز قبل، حریفانشان این هدیه را به آنها بدهند. بارسا با این قهرمانی می‌تواند برای هشتمین بار فاتح دو گانه شود. این موضوع حاکمیت تیم کاتالانی را در سال‌های اخیر در رقابت‌های ملی نشان می‌دهد. با قهرمانی آبی‌ اناری‌ها لیونل مسی و آندرس اینیستا می‌توانند سی و دومین جام قهرمانی خود را بالای سر برند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس