کد خبر 848941
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
اینیستا

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا تصمیم خود برای ماندن یا ترک این تیم را طی چند روز آینده اعلام خواهد کرد.

به گزارش مشرق، آندرس اینیستا هنوز اعلام نکرده است که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد یا نه، اما او از روشن‌تر شدن برنامه خود برای آینده‌اش خبر داد.

او که بامداد امروز (یکشنبه) در پیروزی 5 بر صفر بارسلونا برابر سویا در فینال جام حذفی اسپانیا یک گل زد و عملکرد خوبی ارائه کرد، هنگام تعویض شدنش و نشستن روی نیمکت نتوانست جلوی احساسات خود را پس از انجام بازی که شاید آخرین حضورش در کوپادل‌ری باشد بگیرد و اشک در چشمانش حلقه زد و این می‌تواند نشانه‌ای از پایان دوران حضور وی در جمع آبی‌واناری‌ها باشد.

اینیستا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: این هفته من تصمیم خودم را اعلام می‌کنم. فکر می‌کنم که تصمیمم قطعی است. به‌هرحال من بابت اتفاقاتی که امروز برای ما رخ داد، خوشحالم. من واقعاً دوست داشتم که بازی امروز برایم به خوبی سپری شود و از دقیقه اول چنین اتفاقی رخ داد. از هر حیث شب فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم، چه فردی و چه تیمی. برای بردن جام حذفی انگیزه‌های زیادی داشتیم و حالا سعی می‌کنیم که قهرمانی لیگ را هم به آن اضافه کنیم.

کاپیتان بارسلونا افزود: تیم و هواداران لایق گرفتن نمره 10 از 10 هستند. بازی امشب پر از شور و احساس بود. بابت نمایشی که ارائه کردیم هم خوشحالم و بیشتر از آن بابت گرفتن عنوان قهرمانی. همه به باخت‌مان برابر رم فکر می‌کردند، اما ما شایسته کسب این جام بودیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس