کد خبر 848707
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
 دیدار تراکتورسازی و الغرافه

فرمانده سپاه عاشورا از واگذاری تیم تراکتورسازی در فصل آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار عابدین خرم ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید به اینکه در همه جا باید منصفانه قضاوت کنیم، اظهار کرد: تیم تراکتورسازی به عنوان تیم مردمی مورد علاقه مردم آذربایجان است و این تیم کارنامه‌ای دارد و انتظار داریم رسانه و دنبال کننده‌گان ورزشی یک نگاهی به عملکرد این تیم از طول شکل‌گیری داشته باشند چراکه تیم از سال ۸۹ تیم به سپاه واگذار شده و همواره در حال فراز بوده است در حالیکه تیم‌های دیگر هم فراز و فرود داشته‌اند.

وی توضیح داد: به عنوان مثال تیم سپاهان با سرمایه عظیم مادی و صنعتی خود شرایط حال و حاضرش را ببینید که در چه جایگاهی است؛ پس فراز و فرود برای تیم‌ها طبیعی بوده ولی تراکتور از سال ۸۹ همواره در حال فراز بوده و همواره شرایط مطلوب داشت. 

خرم با بیان اینکه از فصل اخیر تیم از لحاظ مدیریتی دچار مشکل شده است و نمی‌توان دقیق اصل مطلب عوامل این مشکل را بیان کرد، گفت: ولی از زمانی که خادمی مجموعه سپاه را عهده‌دار شره و طبق تدابیری که از فرماندهی کل سپاه گرفته‌ام به دنبال پروسه واگذاری این تیم هستم. 

وی گفت: ما با تمام وجود عشق و علاقه به صعود داریم ولی بعد از اتمام فصل تیم به مجموعه خصوصی و قابل اطمینان اقبال برای واگذاری را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه عاشورا در خصوص برخی شایعات مبنی بر اینکه مالکیت تیم بر عهده یک مدعی است، گفت: تاکنون هیچ مدرک و سندی در این خصوص وجود نداشته و یک مشت ادعا است ولی اگر چنین ادعایی وجود دارد باید از طریق مراجع قانونی اثبات شود. 

وی در ادامه به برنامه مدیریت دوره گذرا مدیرعامل تیم تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: اکیپ حسابرسی در مجموعه باشگاه تشکیل شده و در حال انجام به صورت قانونمند است تا بتوان با کمترین عوارض و به بهترین شکل به خاستگاه مردم آذربایجان رسید. 

وی به برنامه‌های فرهنگی با مشارکت شورای عالی فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: شاید نواقصات و کم‌کاری‌هایی وجود داشته باشد ولی ما تمام تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر آن انجام می‌دهیم. 

خرم موضوع ترویج فرهنگ اشرافی‌گری و تکثر مال در جامعه را یادآور شد و گفت: این موضوع برای نظامی که بر مبنای عدالت اجتماعی ایجاد شده یک آفت است و ما تمام تلاش خود را برای ایجاد عدالت اجتماعی خواهیم کرد و شاید نتوانیم مسائل خرد را بنابه محدودیت‌ها دنبال کنیم ولی مسائل اقتصادی دانه درشت‌ها را دنبال می‌کنیم. 

وی اجرا و تحقق شعار سال را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: سپاه عاشورا برای حمایت از کالای ایرانی ابتدا از خود شروع کرده به طوریکه هیچ‌کدام از نیروهای سپاه حق خرید و استفاده از کالای غیر ایرانی را ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس