کد خبر 848675
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
شورای شهر

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از اعلام اسامی گزینه‌های شهرداری تهران از فردا خبر داد و گفت: هر عضو می‌تواند ۵ نفر معرفی کند.

به گزارش مشرق، محمدسالاری ضمن اشاره به برگزاری جلسه شورای شهر تهران در خصوص اعلام اسامی گزینه‌های شهرداری تهران اظهار کرد: در جلسه فردا اعضای شورا می‌توانند هر کدام 5 گزینه را برای شهرداری معرفی کنند.

وی تصریح کرد: البته شاید یک عضو 4 نفر و عضو دیگری 5 نفر را معرفی کند و در واقع هر یک از اعضای شورای شهر تهران با توجه به شناخت از گزینه‌ها افراد مورد نظر خود را معرفی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

گزینه کارگزارانی‌ها برای تصدی شهرداری تهران

در چند و چون انتخاب شهردار جدید تهران

سالاری با اشاره به اینکه پس از اعلام اسامی در جلسه فردا در نهایت 7 گزینه از بین اسامی مشخص می شود،گفت: در این بخش نیز 7 نفر از گزینه‌ها با یکدیگر بر اساس برنامه‌های خود را رقابت و در نهایت 2 نفر به مرحله پایانی راه پیدا می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: دو گزینه برتر هم روز 23 اردیبهشت در صحن شورا حاضر و در نهایت یک نفر انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نام محسن هاشمی رفسنجانی در بین گزینه‌های شهرداری هست یا خیر؟ گفت: تا این لحظه در خصوص حضور یا عدم حضور وی صحبتی نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس