کد خبر 848567
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
کونته

سرمربی چلسی می‌گوید رکورد او در مقایسه با رکورد مورینیو در چلسی خوب و قابل دفاع است.

به‌ گزارش ‌مشرق، چلسی در بازی این هفته‌ خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس با نتیجه‌ دو بر یک برندلی را شکست داد. این یکصدمین حضور آنتونیو کونته به عنوان سرمربی روی نیمکت چلسی بود.

سرمربی فعلی آبی پوشان در این تعداد حضور موفق شده است ۶۵ برد به دست بیاورد ولی از این حیث ژوزه مورینیو بهترین رکورد را در تاریخ چلسی دارد  و توانسته در ۱۰۰ بازی به ۷۲ برد دست یابد.

آنتونیو کونته در رابطه با رکورد خود در زمینه مربیگری، گفت‌: قطعا این آمار خوبی محسوب می‌شود  ولی ما می‌توانستیم امسال بهتر از این عمل کنیم. فراموش نکنید مورینیو زمانی به ۷۲ برد در ۱۰۰ مسابقه رسید که این رکورد مربوط به چند سال پیش است و تکرار آن آسان نیست. به دست آوردن چنین نتایجی در حال‌ حاضر خیلی سخت است. من از بازیکنان و شرایطی که تیمم دارند، احساس رضایت و آرامش می‌کنم.

سرمربی چلسی در ادامه‌ صحبت‌هایش، گفت‌: ما فصل گذشته در حالی قهرمان لیگ شدیم  که سال قبل از آن در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته بودیم. وقتی شما در چنین شرایطی جامی را می‌برید دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

چلسی که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس حضور دارد باید در این مرحله  فردا (یک‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم ساوتهمپتون برود که این دیدار در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس