کد خبر 848396
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
رجوی در کنار جولیانی

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و حامی گروهک تروریستی منتفقین به تیم حقوقی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا پیوست.

به گزارش مشرق، این خبر روز پنج‌شنبه توسط جی سکولوف، وکیل ترامپ اعلام شد. به گفتۀ او، جولیانی یکی از سه وکیلی است که به‌تازگی به تیم حقوقی شخصیِ دونالد ترامپ پیوسته تا به دفاع از آقای ترامپ در تحقیقاتی بپردازد که از سوی رابرت مولر، دادستان ویژۀ پروندۀ دخالتهای روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا در جریان است.

دونالد ترامپ همواره تاکید دارد که در جریان این انتخابات، هیچ توافقی با روسیه شکل نگرفته است و بر این اساس رابرت مولر را «تعقیب‌گر توهمات» توصیف می‌کند.

پس از اعلام خبر پیوستن جولیانی به این تیم حقوقی، دونالد ترامپ در بیانیه‌ای رودی جولیانی را فردی فوق‌العاده توصیف و به دوستی بلند مدت خود با او اشاره کرد.

رودی جولیانی پیش از آنکه در سال 1994 میلادی شهردار نیویورک شود، در مقام دادستان فدرال فعالیت می‌کرد. او تا سال 2001 میلادی به کار خود در شهرداری ادامه داد و درنهایت پس از ترک این مسئولیت، به فعالیت در بخش خصوصی روی آورد.

جولیانی از مخالفان سرسخت ایران و از حامیان گروهک تروریستی منافقین است. او به‌تازگی اعلام کرد که «تغییر رژیم» در ایران باید یکی از سیاستهای رسمی دولت آمریکا باشد.

مارتین و جین راسکین، زوج وکیل ساکن فلوریدای جنوبی نیز دو وکیل دیگری هستند که به جمع حقوقدانان ترامپ پیوسته‌اند. اعضای جدید پس از آن به این تیم اضافه شدند که جان دود، آخرین رئیس تیم حقوقی دونالد ترامپ ماه گذشته استعفا داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس