کد خبر 848136
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کنایه رشیدپور به استعفا

ظاهرا حاشیه‌سازی‌های برنامه صبحگاهی رضا رشیدپور برای رسانه ملی تمامی ندارد و این برنامه یک بار دیگر دست به انتشار شایعه در افکار عمومی زده است.

به گزارش مشرق، ماجرا از آنجا آغاز شد که روز ۲۶ فروردین در برنامه حالا خورشید مجری با یکی از هموطنان زلزله زده به گفت‌وگو نشست که مدعی بود از ساکنان ساختمان‌های مسکن مهر سر پل ذهاب است که پس از تخریب ساختمان علی‌رغم گذشت ۵ ماه از زلزله همچنان در چادر زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 کنایه رشیدپور به استعفای شهرداران+فیلم

این خانم در قسمتی از اظهارات خود مدعی شد توزیع کانکس در مناطق زلزله‌زده تنها با روابط خاص و پارتی بازی میسر است. اما روز گذشته تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد محل سکونت مهمان برنامه رشیدپور نه تنها تخریب و غیرقابل استفاده نشده بلکه نسبت به سایر مردم منطقه از امکانات خوبی برخوردار است. این برای چندمین بار است که برنامه حالا خورشید دست به شایعه سازی، جعل و تحریف اخبار و انتشار آن از طریق آنتن زنده رسانه ملی می‌زند.

پیش‌تر نیز مجری برنامه مطلب طنز یکی از طنزنویسان کشور را در قالبی جدی و با آب و تاب فراوان مطرح کرد و اطلاعات کاملا غلط به مخاطبانش ارائه داد که مجبور به عذرخواهی شد.

رشیدپور مدتی بعد یکی از مدیران متخلف و نجومی بگیر را به این برنامه دعوت و او را به عنوان کارآفرین نمونه معرفی کرد.

اقدامی که نمایندگان مجلس را هم به واکنش وا داشت تا جایی که هیئت نظارت بر صدا و سیما به موضوع ورود پیدا کرد و احسان قاضی‌زاده هاشمی یکی از اعضای این شورا خبر از تخلفات برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» داد. اکنون یک بار دیگر این برنامه با ارائه اطلاعات مخدوش دست به تشویش افکار عمومی زده است و البته مجری این برنامه صبح دیروز یک بار دیگر مجبور شد تا از مخاطبان خود عذرخواهی کند.


سؤال اینجاست آیا تأثیر گسترده‌ای که اخبار مخدوش این برنامه تلویزیونی بر افکار عمومی می‌گذارد با یک عذرخواهی نصفه و نیمه مجری برنامه از بین می‌رود؟

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارتین IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    1 7
    مشرق جان سرورهات به این بدبخت کاری نداشته باش...فیلترت نمیکنن بلکه دست از این مقاله های مسخرت برداری!!!!!....ببین چند وقته یه مقاله درست و حسابی از دفاع و امنیت یا یه تحلیل خوب از اوضاع منطقه تو قسمت بین المللت ارائه نکردی...از بس چک کردم کور شدم دیگه اه
  • تقی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    6 2
    این مجری خلافکار رو از تلوزیون اخراج کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس