کد خبر 847828
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
خبر ویژه

در ادامه حملات روزنامه‌های زنجیره‌ای به چهره‌هایی که از تبلیغ برای حسن روحانی عذرخواهی می‌کنند، این بار روزنامه شرق به این افراد حمله و توهین کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه شرق در واکنش به موج ابراز پشیمانی هنرمندان از حسن روحانی در دوره قبلی انتخابات، نوشت: «اینکه سلبریتی‌ها خود را با نخبگان سیاسی در یک کفه ترازو گذاشته و گمان می‌کنند نقش بی‌بدیلی در رای‌آوری حسن روحانی ایفا کرده‌اند، ‌اشتباهی مهلک است.»

بیشتر بخوانید:

به مردم شیوه اعتراض را بیاموزیم

توییت بهاره رهنما درباره دلار و دولت روحانی

پست پر نیش و کنایه سیروان خسروی به سلبریتی‌ها


این روزنامه همچنین به نقل از محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و مدیر دفتر خاتمی در دولت اصلاحات هم تصریح کرد: «این گروه (سلبریتی‌ها) در دوران انتخابات تلاش‌هایی کرده‌اند و حرف‌هایشان نیز در حد خودشان مؤثر بوده است، اما این‌طور نیست که سلبریتی‌ها قادر باشند جهت جامعه را تعیین کنند.»

این واکنش روزنامه شرق که ناشی از عصبانیت این جریان سیاسی است، در تضاد کامل با رفتار اصلاح‌طلب‌ها در دوران انتخابات است. چون در آن شرایط، اصلاح‌طلب‌ها -ازجمله روزنامه شرق- اصرار زیادی به برجسته سازی نظرات هنرمندان و چهره‌های مشهور در تبلیغات دارند. از طرف دیگر، این واکنش گویای تاریخ مصرف داشتن نظرات سیاسی هنرمندان برای این طیف سیاسی است.

آنها در زمانی که به سودشان است از هنرمندان و شهرت و محبوبیت ایشان استفاده ابزاری می‌کنند اما وقتی رفتار این چهره‌ها برخلاف مقاصد سیاسی‌شان باشد، می‌گویند نظر هنرمندان اصلا اهمیتی ندارد!


یکی دیگر از روزنامه‌های اصلاح‌طلب نیز هفته گذشته نوشته بود چهره‌های مشهوری که از تبلیغ برای حسن روحانی پشیمان هستند، شعور سیاسی ندارند!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    38 2
    امان از دست سلبریتی های نادان
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    19 2
    حقشونه
  • علی IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    28 1
    بیچاره وبدبخت اون ملتی که یک عده بی بندو بار(که از هر ده تاشون نه تاشون طلاقی ویا در آستانه طلاق هستند)برای اونها بشن الگو وجهت تعیین کنند؟!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس