کد خبر 847574
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
روز ارتش

«شکوه اقتدار» چهارشنبه 29 فروردین از ساعت 8:30 تا 11صبح با تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور ،گویندگی میثم نیکنام ، از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران پخش می شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - در 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی و همزمان با رژه سراسری یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران از جوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ه)رادیو ایران ،ویژه برنامه «شکوه اقتدار» به معرفی بخشی  از نوآوری و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زمینی٬ دریایی٬ هوایی و پدافندی می پردازد.

 پوشش مراسم ویژه رژه ارتش جمهوری اسلامی  و نیروی زمینی و پخش سخنرانی رئیس جمهور از محل برگزاری مراسم، کوشش برای حفظ و ترویج ارزش های دفاعی  و فرهنگ ایثار  و اقتدار،  تقویت وحدت، همگرایی و انسجام ملی از مهمترین اهداف این برنامه است.
ضمن اینکه با حضور یکی از مسئولان ارتش  در استودیو درباره اهمیت این مراسم، رژه روز ارتش و بررسی توانمندی‌ها و اقتدار ارتش و نیروی زمینی صحبت می‌شود.ارتباط لحظه به لحظه با  مهران حبیبی گزارشگر مستقر در مکان برگزاری رژه ،تعامل با مخاطبان رادیو به صورت  پیامک و تلفن در مورد موضوع برنامه . هچنین بخش های کوتاه تولیدی ازقبیل گفتگو با هنرمندانی که در باره ارتش اثری خلق کرده اند یا فعالیتهای جانبی ارتش درباره فعالیتهای فرهنگی و جهادی و در شرایط بحرانی مثل زلزله که به عنوان مثال در سال گذشته نیروهای ارتش در یاری رسانی در زلزله در کرمانشاه و سرپل ذهاب سهم به سزایی داشتند.،از دیگر بخش های این برنامه است.


«شکوه اقتدار» چهارشنبه 29 فروردین از ساعت 8:30 تا 11صبح با تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور ،گویندگی میثم نیکنام ،نویسندگی مهدی رسولی فینی و روایت علی رضا تابان آیتم سازی احسان زارع ،سیما پاتیمار ،زهرا قائدی ،راضیه حسینعلی ،خسروجردی ،رامین جواد پور و زهره سربازی از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس