کد خبر 847247
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
بوفون

در حالی از گوشه و کنار به سنگربان ایتالیایی یوونتوس برای بازنشسته شدن فشار آورده می‌شود، یک تیم آرژانتینی به این بازیکن کهنه‌کار فرصت ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش را پیشنهاد می‌دهد.

به گزارش مشرق، یک از دو تیم معروف پایتخت آرژانتین قصد دارد به جان لوئیجی بوفون پیشنهاد دهد که پس از ترک یوونتوس به این تیم ملحق شود.

طبق ادعای نشریه اوله آرژانتین و سایت کالچو مرکاتو وب ایتالیا، باشگاه بوکا جونیورز آرژانتین قصد دارد با جان لوئیجی بوفون تماس بگیرد و به او پیشنهاد دهد که یک سال دیگر دوران بازیگری‌اش را تمدید و در فصل آینده از دروازه این تیم محافظت کند.

بوفون هنوز به طور قطعی اعلام نکرده است که این فصل آخرین فصل دوران بازیگری‌اش در یوونتوس خواهد بود یا پایان دوران بازیگری‌اش و به همین دلیل آرژانتینی‌ها می‌خواهند شانس خود را برای جذب او امتحان کنند.

بوکا پیش از این قصد داشت دروازه‌بانانی مانند ویلی کابایرو از چلسی و سرخیو رومرو از منچستریونایتد را به خدمت بگیرد که با پاسخ منفی هر دوی آنها مواجه شد.

به همین دلیل این باشگاه آرژانتینی به فکر جذب بوفون افتاده است، ضمن اینکه رابطه بوکا و یوونتوس به خاطر داد و ستدهایی که در یکی دو فصل اخیر داشته‌اند (از جمله انتقال کارلوس توس به بوکا و رودریگو بنتانکو در جهت معکوس)، خوب است.

بوکاجونیورز امیدوار است که بوفون را قبل از ورود به مرحله حذفی رقابت‌های جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) جذب کند تا شانس خود را برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها افزایش دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس