کد خبر 847229
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
محمد ایمانی

این رویکرد تحریفی در حالی است که کاوه مدنی از متهمان اصلی پرونده مربوط به شبکه نفوذ و جاسوسی در پوشش محیط زیست است.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیل‌گر، در کانال تلگرامی خود نوشت:

یادتان هست آقای زیباکلام درباره فرار شاه از کشور گفته بود "شاه فرار نکرد بلکه کشور را ترک کرد"؟! حالا برخی عناصر و رسانه های آلوده خبر می دهند کاوه مدنی معاون سازمان محیط زیست، کشور را ترک کرده و قصد بازگشت ندارد و از همان خارج کشور استعغا داده است. بعدش هم کلی سوگواری کرده اند که به خاطر سخت گیری ها، باز هم فرار نخبگان اتفاق افتاده است!

این رویکرد تحریفی در حالی است که کاوه مدنی از متهمان اصلی پرونده مربوط به شبکه نفوذ و جاسوسی در پوشش محیط زیست است. در واقع به واسطه او که در جایگاه معاونت سازمان محیط زیست بود که این شبکه نفوذ و جاسوسی وابسته به موساد و سیا توانسته بود در برخی مراکز مهم و حساس مدیریتی نفوذ کنند و ارتباط بگیرند و  با همین دستاویز ها، سراغ جاسوسی از برنامه های موشکی و نظامی کشور بروند یا نسخه های برنامه ریزی ضد محیط زیستی و ضد امنیتی بپیچند.

کاوه مدنی که رشد و نمو خود را مدیون انگلیسی ها و شبکه رسانه ای آن است، به واسطه برخی فشارهای دولتی از بازداشت رهایی یافت. او عضو ارشد همان شبکه صهیونیستی است که کاووس سید امامی جزو آن بود و پس از مواجهه با برخی اسناد و مدارک خیانت خویش، خودکشی را بر ماندن و لو دادن همه اعضا و عملکرد شبکه ترجیح داد.

بیشتر بخوانید:

پایتخت؛ یک بزرگ تر از بیست

آمریکا چه قدر شبیه شوروی شده!

وی پس از خروج از کشور، آخرین بار در یک مجلس عیاشی و در حالی که دچار بدمستی بود، دیده شد. و اکنون به دلایل کاملا روشن می گوید به کشور بر نمی گردد. او در اثر یک اهمال و فشار مشکوک، از کشور گریخت. باید کانال و مسیری را که موجب فرار کاوه مدنی شد، تحت نظر گرفت. این کانال به اندازه از آن شبکه مهم است.

دری اصفهانی، کاووس سید امامی، سیامک و باقر نمازی، نزار زکا، جیسون رضائیان و ... تنها چند تن از این جاسوسان ماهر بودند که در تیم مذاکره کننده، وزارت ارتباطات، نفت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، محیط زیست و ... نفوذ کردند. بخشی از نفوذ جریانی-مدیریتی این شبکه پنهان لو رفته بود و باید سرپوش بر این رسوایی بزرگ گذاشته می شد.

مسئله مهم، شاهراه نفوذی است که دشمن از طریق سرپل مورد بحث، به برخی مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز زده است؛ دری اصفهان عضو تیم مذاکرات، جیسون رضائیان مرتبط با دفتر یک دولتمرد ارشد، نزار زکا مرتبط با تیم شهیندخت مولاوردی، کاووس سید امامی مرتبط با تیم معصومه ابتکار، و پدر و پسر نمازی  (مرتبط با تیم جهانگرد) که به برای برخی مراکز راهبردی دولت برنامه می نوشتند، تنها گوشه ای از نفوذ جریانی را بازگو می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    9 0
    ما نگران فرار اون شخص نیستیم نگران نفوذی های دیگری هستیم که در قوه مجریه لانه دارند و هنوز فرار نکرده اند
  • مانی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    10 0
    ته ته اصلاح طلبی خیانت و مملکت فروشیه
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    6 0
    اهمال در دستگیری افرادمظنون درچنین مواردمهمی فقط درایران اتفاق می افتد الان چه فایده ؟ اگربقیه رونگیرند مثل نحوه شهادتها درهفت تیر وهشت شهریور کشداروباعث ضررهای بسیاربزرگ دیگراست .
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    6 1
    اگر افراد حاظر در تلگرام ریگی به کفش ندارند و خیانت کار به کشور نیستند و کارهای تروریستی انجام نمیدهند دلیلی بر ناراحتی فیلترینگ تلگرام وجود نداره / اگر هم فعالیت علمی دارند هرپیام رسانی که قابلیت گروه داشته باشد میتواند پاسخگوی آنها باشد / افرادی هم که مثلا از تلگرام پول میخورند باید به فکر یک کسب وکار صحیح باشند مثل صاحبان خیلی از وب سایت ها و استارت آپ ها که برای فضای مجازی خرج می کنند / این هایی که از فیلتر تلگرام به خاطر کسب و کار ناراحت می شوند مثل این دست فروش های کنار جوب خیابان هستند که بی قید وشرط فروش می کنند بدون اینکه هزینه ای بابت کسب و کار خود بپردازند و حق مغازه ها و فروشنده های قانونی رو ضایع می کنند / تلگرام پول کثیفی رو وارد زندگی ملت کرده / آن زمان که مردان سیاسی می بایست به فکر شبکه ی اجتماعی بومی می بودند باید فکر امروز رو داشتند که کاسه ی چه کنیم چه کنیم در دست نگیرند
  • امیر US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    8 7
    اتهام های بی مدرک شما ارزش ندارد. به مخالفین سیاسی خود نمی توانید جاسوس بگویید.
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
      7 3
      ما گرگ بارون دیده ایم جناب! برو جلو بوقتو بزن!!
  • فدایی رهبر IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    1 0
    بجای تشکرازاطلاعات سپاه برای کشف شبکه جاسوسی شلوغ بازی دراوردن عده ای مثل محمودصادقی و..که اشتباه میکنیدایناجاسوس نیستن.من بخام برم کربلا زیارت از 10تاایست وبازرسی بایدردبشم ومدارک وسابقه ام چک بشه ولی طرف متهم به جااااااسوسی هس خیلی شیک وباکلاس سوار شده ازکشور فراارکرده.تاکی بجای اجرای قانون اهمال وپارتی بازی وسهل اتگاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس