کد خبر 846691
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
محمد ایمانی

شوروی هم اواخر عمر خود همین گونه شده بود؛ دقیق تر بگوییم: درست از وقتی که در باتلاق افغانستان گیر افتاد. بدبختی ‌های آمریکا از وقتی بالا آمد، که وارد باتلاق در عراق شد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: وقتی از آمریکایی ها یا آمریکا زده ترین تحلیل گران درباره حمله موشکی دیروز به چند منطقه در سوریه بپرسید "خب که چی؟ عایدی و دستاورد و نتیجه این حمله چه بود؟"، کمترین پاسخ قانع کننده ای ندارند. آمریکا سالهاست حرفی برای گفتن ندارد. آیا همین ناتوانی در بیان عایدی حمله، به اندازه کافی گویا نیست تا شهادت دهد مدعی ابرقدرتی در دنیا، به عجز راهبردی و عملیاتی رسیده است؟

 این همان آمریکایی است که روزی با بمباران اتمی ژاپن، سرنوشت جنگ جهانی را تعیین می کرد یا ظرف یک هفته، کار حکومت صدام را می ساخت. قدرت موثر آمریکا، بی نهایت تحلیل رفته است؛ چون حریفانی نه از جنس ژاپن و آلمان و حتی چین و روسیه، بلکه از جنس ایمان و مقاومت در برابر او قد علم کرده اند. آمریکای معروف، اکنون تبدیل به خاطره شده و به تاریخ پیوسته است.

شوروی هم اواخر عمر خود همین گونه شده بود؛ دقیق تر بگوییم: درست از وقتی که در باتلاق افغانستان گیر افتاد. بدبختی های آمریکا از وقتی بالا آمد، که وارد باتلاق در عراق شد و کابوس سرشکستگی مقابل فرزندان مقاومت را به چشم دید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    4 1
    تزویر آمریکا دیگر اثر ندارد - شیطان رجم می شود
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    5 2
    چی زدی داداش؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس