کد خبر 846835
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
استقلال

استقلال تقریبا تنها تیمی در فصل نقل و انتقالات سال بعد است که می‎تواند بی‎رقیب به سمت خرید برود.

به گزارش مشرق، چند اتفاق عجیب سبب شده تا استقلال شانس اول نقل و انتقالات تابستانی باشد.

استقلال با محرومیت رقیب سنتی از پنجره نقل و انتقالات، دستش برای خریدهای تابستانی بازتر از همیشه است. از یاد نبریم در این فصل غیر از پرسپولیس که محرومیت دارد، تراکتورسازی با چالش بزرگ مدیریتی روبرو شده است. سایپا با بحران مالی برخورد کرده است، فولاد و ذوب آهن و پیکان به طور سنتی خیلی وارد نقل و انتقالات نمی شوند و البته سپاهان خودش هم خیلی مشخص نیست حتی در لیگ برتر بماند. این یک فرصت رویایی برای استقلال است که در نقل و انتقالات با آرامش خرید کند.

البته این تیم در دو فصل قبل هم کم خرید بزرگ نداشت اما خریدهایی که مورد استفاده تیم اقلا در زمان سرمربی قبلی قرار نگرفتند!

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    5 6
    دز
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    8 0
    از خریدهای موفق امسال استقلال می شه به داریوش شجاعیان، سرور جپاروف و مامه تیام اشاره کرد که البته سرور جپاروف تو اواخر دوران فوتبالی خودش هست. بازیکنان داخلی متأسفانه اکثرا کیفیت و کارایی لازم رو ندارن و بهتره که باشگاه استقلال بیشتر رو جذب بازیکنان خارجی با کیفیت و همچنین استفاده از بازیکنان رده های پایه ی خودش برنامه ریزی کنه
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    7 3
    یادمه فصل پیش فدراسیون نامه فیفا رو به استقلال و تراکتورسازی نداد تا این دو تیم از نقل و انتقالات محروم شن تا لنگ بتونه بی رقیب هر چی بازیکن میخواد جذب کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس