کد خبر 846456
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
سپاهان

هواداران ۲ تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در بین ۲ نیمه بازی با یکدیگر درگیر شدند تا حاشیه نه چندان خوبی را در این دیدار رقم بزنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفته است، دیداری که اهمیت بسیاری برای طلایی پوشان اصفهانی دارد.

پس از تساوی 2 تیم در نیمه نخست حدود 700 نفر از هواداران تیم صنعت که به نقش‌ جهان آمده‌اند در اقدامی عجیب دست به شعار علیه سپاهان زدند و با شعار "سپاهان قهرمان، در لیگ برتر بمان" هواداران تیم سپاهان را مورد تمسخر قرار دادند.

سپاهانی‌ها که در فصل اخیر دل خوشی از تیم خود ندارند رگ غیرتشان به جوش آمد و به سمت هواداران تیم نفت رفته و با آن‌ها درگیر شدند که این درگیری با دخالت یگان ویژه خاتمه یافت، البته ظاهرا برخی هواداران 2 تیم توسط یگان ویژه بازداشت شدند.

در بین 2 نیمه و پس از این اتفاق حدود 6 هزار هوادار سپاهانی‌ها حاضر در ورزشگاه در اقدامی هماهنگ باشگاه سپاهان را مورد تشویق قرار داده و شعارهایی را در پاسخگویی به هواداران نفت سر دادند.

بازیکنان ذخیره 2 تیم نیز در بین 2 نیمه با حضور در زمین به تمرین پرداختند تا در صورت صلاحدید کادر فنی در نیمه دوم وارد بازی شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
    6 5
    ابودان!!!!!! خخخخخخخخخ.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس