کد خبر 845360
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
 شورای عالی جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر درباره غیبت دائمی نماینده‌های رئیس جمهور در شورای عالی این جمعیت توضیح داد.

به گزارش مشرق، علی اصغر پیوندی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره عدم حضور و غیبت دائمی سه نماینده رئیس جمهور در شورای عالی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: شورای عالی جمعیت هلال احمر متشکل از ۴ نماینده رئیس جمهور هستند که یکی از این نمایندگان که علی نوبخت - رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هستند همیشه در جلسات شورا حضور یافته اند و این غیبت‌های از طرف سه نماینده دیگر رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: براین اساس وزیر کشور، وزیر امور خارجه و وزیر بهداشت جزو نمایندگان رئیس جمهور در شورای عالی هلال احمر هستند که آقای ظریف به دلیل ماموریت‌ها و سفرهای متعدد خارجی؛ از وی انتظاری برای حضور همیشگی او در جلسات شورای عالی هلال احمر نمی‌توان داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ولی درباره حضور وزیر بهداشت و وزیر کشور، این تقاضا برای حضور پُررنگ آنان در جلسات شورای عالی هلال احمر صورت پذیرفته است.

پیوندی در نهایت به تشریح فواید حضور دائمی و مرتب نماینده‌های رئیس جمهور در جلسات شورای عالی هلال احمر که می‌تواند از تجربیات و پشتوانه جایگاهی آنان بهره‌گیری در فعالیت‌های امدادی و موارد بین الملل هلال احمر استفاده کرد، پرداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس