کد خبر 845290
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
گوشی موبایل نمایه

براساس آمار گمرک ایران طی سال 96 تعداد 3 میلیون و 224 هزار و 617 دستگاه گوشی تلفن همراه در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک ثبت و به کشور وارد شده است.

به گزارش مشرق،‌ گمرک ایران از رشد 108.56 درصدی واردات گوشی تلفن همراه طی سال 96 خبر داد و اعلام کرد: طی سال 96 تعداد 3 میلیون و 224 هزار و 617 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 518 میلیون و 265 هزار دلار به کشور وارد شده است.

بیشتر بخوانید

سرانجام کدام برندهای موبایل مشمول رجیستری شدند؟

گمرک ایران از امکانات و قابلیت های سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در اجرای طرح رجیستری خبر داد و اعلام کرد : با کمک بانک اطلاعاتی سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی تمامی کالاهای خروجی از گمرکات به ویژه گوشی های تلفن همراه در حال حاضر شناسنامه دار هستند. به کمک سامانه‌های الکترونیکی در گمرک کاملا روشن و مشخص است که چه نوع کالایی حتی با ارزش زیر ده دلار و تحت کدام ردیف تعرفه ای و با مجوز کدام سازمان وارد کشور شده و کالا توسط کدام شرکت کشتیرانی حمل و مشخصات کالا در شرکت های بازرسی و بیمه با چه عنوانی ثبت شده است.

شفافیت سامانه گمرک به اندازه ای است که امکان رصد صاحب کالا ، نوع اظهار و اینکه با کدام وسیله حمل به آدرس کدام انبار حمل شده ، مشخص است و این موارد از دیگر قابلیت های سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک به شمار می رود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس