بلیت جام جهانی

مقامات برگزار کننده جام جهانی و مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال نسبت به خرید و فروش بلیت های جعلی جام جهانی هشدار دادند.

سرویس ورزش مشرق – بازار سیاه بلیت‌های جام جهانی 2018 روسیه بلای جان مقامات فیفا و البته برگزارکنندگان این مراسم شده است.

فیفا تمام تمهیدات لازم برای جلوگیری از جعل بلیت را دیده بود اما تنها در دو ماه گذشته 16 گزارش فروش فله ای بلیت جعلی به فیفا رسیده که بیشتر آنها ریشه در خاک روسیه داشته است.

بسیاری از مردم در چند کشور آفریقایی، جنوب شرق آسیا، روسیه و چند کشور اروپای شرقی بعد از خرید بلیت آنهم در تعداد بالا متوجه جعلی بودن آنها شده اند و جالب اینجا است که بسیاری از این خرید و فروش‌ها در فضای مجازی صورت می گیرد و فرد خسارت دیده هیچ راهی برای پیگیری شکایت خود ندارد.

در جنوب شرق آسیا تنها در هفته گذشته دو مسابقه بزرگ اینترنتی با جایزه بلیت جام جهانی روسیه و بازی افتتاحیه برگزاری شده که افراد برنده پس از چند روز و استعلام از وب سایت رسمی فیفا متوجه جعلی بودن بلیت های خود شده اند.

بسیاری از قرعه کشی های اخیر در آمریکای جنوبی نیز به بهانه های مختلف در ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی با اهدای جوایزی همراه بوده که کپی رایت را رعایت نکرده و کاملا جعلی بوده است، فیفا نگران فروش نجومی محصولات ورزشی است که با لوگوی جام جهانی 2018 روسیه در آفریقا، خاور میانه و آمریکای جنوبی در حال انجام است.

نیروهای امنیتی روسیه البته همکاری لازم را با فیفا نداشته اند، آنها بر این باورند که کارهای مهمتری برای انجام دادن هست و کنترل بازار بلیت فروشی به نیروهای امنیتی ارتباطی ندارد و فیفا عملا نیروی زبده و موفقی برای کنترل و مهار این معضل در اختیار ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس