کد خبر 844567
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
شفر و کی روش

با درخواست کی‌روش، سازمان لیگ فوتبال نمی‌داند در بحث بازی‌های تیم ملی و باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، طرف چه کسی را بگیرد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دو بازی دوستانه تیم ملی برابر تونس و الجزایر در تعطیلات نوروزی، مدعی شد که بازیکنان داخلی به هیچ عنوان آمادگی حضور در جام جهانی 2018 روسیه را ندارند و نیاز به آماده‌سازی 40 روزه دارند. پس از مخالفت باشگاه‌ها با دادن بازیکنان ملی‌پوش به تیم ملی، کی‌روش جلسه‌ای با مهدی تاج برگزار کرد و از او خواست همه بازیکنان ملی‌پوش را برای آغاز اردوی تیم ملی از تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه در اختیار داشته باشد.

صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و اگر ذوب‌آهن هم صعود کند، این سه تیم باید در مرحله بعدی لیگ لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ‌های هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه بازی رفت و بیست‌وچهارم و بیست‌وبیستم همان ماه نیز بازی برگشت برگزار کنند. بنابراین، باشگاه‌های مذکور حق دارند که در این مرحله از همه بازیکنان‌شان استفاده کنند، اما کی‌روش اصرار دارد که ملی‌پوشان این سه تیم را در اختیار داشته باشد.

در این میان، کی‌روش چندی پیش هم در جلسه با مسئولان سازمان لیگ این درخواست را کرده بود، اما سازمان لیگ نمی‌داند طرف چه کسی را بگیرد، چرا که تیم ملی‌ نیاز به آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی دارد، باشگاه‌ها هم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای حساسی در پیش داشته و حق طبیعی‌شان است که از بازیکنان خود استفاده کنند.

سازمان لیگ و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همه خواسته‌های کی‌روش را شنیده‌اند و خوب می‌دانند که سرمربی تیم ملی چقدر مُصر است که بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. بنابراین، قرار شده جلسه‌ای با حضور باشگاه‌ها و کی‌روش برگزار شده و راهکاری پیدا کنند که نه باشگاه‌ها ضرر کنند، نه تیم ملی. شنیده شده که کی‌روش همه بازیکنان ملی‌پوش سه باشگاه مذکور را نمی‌خواهد و گفته تنها به بازیکنان اصلی برای شروع اردوی‌های تیم ملی نیاز دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس