کد خبر 844529
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
طلا و دلار

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۶۱هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در صرافی‌ها ۵۱۹۰ تومان شد.

به گزارش مشرق، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت یک‌میلیون و 760 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و 700 هزار تومان معامله می‌شد.

بیشتر بخواند:

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه ربع‌بهار آزادی 847 هزار تومان، ربع‌سکه 540 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 343 هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای 18عیار نیز امروز 161 هزار و 800 تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1333.4 دلار معامله می‌شود.

همچنین صرافی‌های دارای مجوز از بانک مرکزی و سنا کار پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را 4 هزار و 898 تومان از بانک مرکزی دریافت کرده‌اند. ضمن آنکه صرافی ملی، دلار را به صورت خرد به متقاضیان واجد شرایط با قیمت 4903 تومان می فروشد. اما در صرافی‌های آزادکار قیمت فروش دلار،‌ بیش از 5190 تومان اعلام می‌شود.

 امروز در صرافی‌های مجاز هر یورو 6 هزار و 230 تومان و هر پوند با ارزش 7 هزار و 70 تومان و درهم امارات 1390 تومان دادوستد می‌شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    3 0
    واقعا جای تاسفه که قیمت دلار یه مملکت به این وسعت تو سبزه میدون مشخص میشه.جالبه که حجم معاملات بورس کشور 140 میلیارد تومنه اونوقت حجم آتی سکه اونم فقط مربوط به دی ماه اش 660 میلیارد تومن. بورسی که میخواست حمایتی باشه برای شرکت های تولیدی مون به خاک نشستن سهماشون.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    2 0
    دولت و بانک مرکزی چه غلطی میکنن؟
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    1 0
    اصلا شاید خود بانک مرکزی منشا اینهمه هرج ومرج ارز و سکه شده.. پارسال به بهانه ساماندهی موسسات غیر مجاز سبب شد که کل پول مردم بالا بکشه شده و تا الانه بهشون نداده َمن. از این ور با افزایش دوباره قیمت در پیش فروش سکه سبب شده بازار ارز و سکه دوباره جهش وحشتناکی داشته باشن ..اقای سیف ، اقای روحانی معلوم هست دارید چکار میکنید چرا دارید با روح و روان مردم بازی میکنید
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
    0 0
    فروش دلار،‌ بیش از 5190 تومان . از کرامات شیخ ما این است که دلار 3500 را رساند به 5190 ( منظور از شیخ ما شیخ حسن روحانی است)
    • ایرانی DE ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
      0 0
      کرامات دیگری هم دارد، هسته ای را بست و گفت اقتصاد میچرخد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس