کد خبر 843343
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: ما با بازیکنان در ارتباط هستیم ولی متاسفانه فرصتی پیش نمی‌آید تا درخصوص تمدید قرارداد مفصل صحبت کنیم.

به گزارش مشرق،‌ سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص بازی استقلال مقابل الریان اظهار داشت: آخرین نشستی که با سرمربی استقلال داشتیم درخصوص نگرانی سرمربی به خاطر بازیکنان مصدوم بود که خوشبختانه بازیکنانی که شرایط خوبی دارند تلاش کردند تا شرایط خوبی بدست آوردند و در این بازی حضور پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: دعا می‌کنیم که در این بازی مصدوم دیگری به مصدومان استقلال اضافه نشود، امیدوارم بتوانیم با همین ترکیب بازی را به پایان برسانیم.

افتخاری درمورد اینکه بازیکنان مصدوم جزو لیست 18 نفره استقلال قرار دارند گفت:‌اینقدر مصدوم داشتیم که مجبور شدیم مصدومان را هم به لیست اضافه کنیم تا در شرایط حساس بتوانند به تیم استقلال کمک کنند. شاید بازی کنند،‌شاید بازی نکنند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیام بتواند استراحت کند و در بازی‌های آینده به استقلال کمک کند.

مدیرعامل استقلال درمورد اینکه آیا پیروز از میدان خارج می‌شوید یا خیر گفت: مطمئنا با پیروزی از میدان خارج می‌شویم و باید از امتیاز میزبانی‌ استفاده کنیم. در دور رفت مقابل الریان مقابل این تیم خوب بازی کردیم و می‌توانستم پیروز از میدان خارج شویم ولی الان شرایط طور ی است که مطمئنا حضور هواداران می‌تواند روحیه خوبی به بازیکنان بدهد تا این تیم را شکست دهیم. اگر بخواهی جلوی هوادارانمان در ورزشگاه آزادی نبریم واقعا کار سختی در پیش رو خواهیم داشت.

وی در پایان درخصوص تمدید بازیکنان استقلال نیز اظهار داشت: اصلا فرصت نداریم با بازیکنان صحبت کنیم چرا که هر چهار روز یکبار بازی داریم و نمی‌شود مفصل راجع‌به این موضوع گفت‌وگو کرد.ما با بازیکنان در تماس هستیم و بازیکنان استقلال هم می‌دانند که در چه تیمی بازی می‌کنند و حواسشان جمع است. می‌دانند که ما با 90 درصد از بازیکنان تمدید می‌کنیم پس مطمئنا در آینده جلساتی در خصوص این موضوع برگزار می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس