کد خبر 843096
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
آلگری

مرد اول کادر فنی بانوی پیر از نحوه بازی تیمش برابر روسونری ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام سری A ایتالیا موفق شدند در خانه خود با نتیجه 3 بر یک میلان را از پیش‌ رو بردارند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا با اشاره به گلزنی مدافع پیشین یوونتوس در این دیدار گفت: برای بونوچی (کاپیتان میلان) بابت به ثمر رسان گل خوشحالم، اما خوشحال‌ترم که یوونتوس پیروزی را از آن خود کرد.

وی افزود: مهم بود که با شکست میلان که فرم و شکل خوبی پیدا کرده، به روند پیروزی‌بخش خود بازگردیم. بازیکنان عملکرد خوبی از خود ارائه دادند تا نتیجه این بازی دشوار را از آن خود کنند و حاشیه امنیت‌مان در صدر جدول هم با این نتیجه افزایش پیدا کرد. در مورد خدیرا هم باید بگویم که او بازیکنی در سطح کلاس جهانی است و می‌داند که چطور شرایط حساس بازی را بازیخوانی کند.

سرمربی یوونتوس با اشاره به اولین بازی هافبک کلمبیایی‌اش برای راه‌راه پوشان تورین پس از تاریخ 23 دسامبر 2017 که در این دیدار گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: کوادرادو من را به وجد آورد و تأثیر خود را روی تیم خیلی زود نشان داد.

آلگری در پایان با اشاره به رقابت نزدیک تیمش با ناپولی برای قهرمانی در سری A تأکید کرد: ما باید بازی به بازی پیش برویم و با پیروزی در هر یک از آنها می‌توانیم به فکر قهرمانی باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس