کد خبر 842725
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر

جانشین معاون عملیات ناجا گفت:از ابتدای شروع طرح نوروزی تا کنون ۱۹ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است.

به گزارش مشرق، سردار بهمن امیری مقدم در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون ۱۹ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 14 درصدی را نشان می دهد. 

 امیری مقدم بیان داشت:پلیس تمام توان و تلاش خود را در جهت تامین نظم و امنیت و خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز به کار گرفته است و در راستای تحقق شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، که حمایت از کالای ایرانی است، عزمی راسخ و تلاشی مضاعف دارد.

جانشین معاون عملیات ناجا از تأثیر رفتار پلیس در آرامش بخشی به آحاد جامعه سخن گفت و بیان داشت:پلیس باید به گونه‌ای رفتار کند که مردم احساس امنیت و آرامش کنند و در ناخودآگاه فرد، نگاه مثبتی ایجاد کنند که این نگرش مثبت تا سالیان سال در ذهن آن‌ها ماندگار شود و هیچ گاه خود را در مقابل پلیس قرار ندهند.

سردار امیری مقدم تصریح کرد:با مشارکت و تعامل با سایر دستگاه‌های دولتی در راستای برقراری امنیت ترافیکی و انتظامی در ایام پایانی تعطیلات نوروز و روز ۱۳ فروردین همزمان با روز طبیعت، تدابیر لازم اتخاذ شده است و پلیس همواره در کنار مردم با حضوری کاملاً هوشیارانه در تمامی بخش‌های مختلف به ارائه خدمت می‌پردازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس