کد خبر 842707
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
سایپا

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در چند بازی اخیرش از سوی برانکو خوب ارنج نشده است و به همین دلیل زیبا و تماشاگر پسند بازی نکرده است.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی در مورد شکست ۲ بر ۱ پرسپولیس مقابل سایپا گفت: به نظر من پرسپولیس در چند بازی اخیرش از سوی برانکو بد ارنج می‌شود. شما نگاه کنید در همین بازی به‌جای اینکه در کنار شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری در دفاع وسط باشد، محسن ربیع‌خواه را در کنار شجاع خلیل‌زاده گذاشت. آن هم مقابل تیمی مثل سایپا که بسیار باانگیزه بود و می‌خواهد جزو ۴-۳ تیم اول جدول باشد و سهمیه آسیایی بگیرد.

وی افزود: سایپا برای برد به میدان آمده بود، قلی‌زاده و ترابی دو بازیکن تیم سایپا هستند که برتری تیم‌شان را به پرسپولیس در نیمه اول دیکته کردند.

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اشکال در هدایت پرسپولیس عنوان کرد: برانکو در چند بازی اخیر در کوچینگ پرسپولیس مرتکب اشتباهاتی شده است. با این رویه پرسپولیس در آسیا هم به مشکل خواهد خورد.

وی افزود: شما ببینید در بازی با استقلال که نتیجه‌اش برای پرسپولیس خیلی اهمیت داشت، پرسپولیس با چه ترکیبی وارد زمین شد. در بازی با سایپا هم برانکو مهاجم تیم را بیرون کشید و یک مدافع به میدان فرستاد. با این رویه هواداران نگران نتایج پرسپولیس در آسیا خواهند شد. موفقیت پرسپولیس و استقلال در آسیا به فوتبال ملی ارتباط پیدا می‌کند و جنبه ملی دارد.

عربشاهی با اشاره به ترکیب فصل گذشته پرسپولیس عنوان کرد: خط هافبک پرسپولیس فصل گذشته کامیابی‌نیا، احمدزاده، مسلمان و امیری را در اختیار داشت که آنها به هیچ تیمی باج نمی‌دادند و همه تیم‌ها را به هم ریخته بودند اما امسال تغییرات در خط هافبک پرسپولیس شرایط را دگرگون کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
    0 0
    تقصیر کی روشه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس