کد خبر 842324
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
علی ربیعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فقرزدایی و اشتغال‌زایی را در اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: برای توسعه عدالت و از بین رفتن بی عدالتی و جلوگیری از نسلی شدن فقر در کشور برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش مشرق، علی ربیعی بعدازظهر امروز در آیین عملیاتی شدن درمانگاه تامین اجتماعی دیلم توسعه زیرساخت‌های رفاهی را از سیاست‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و اظهار داشت: سیاست این وزارتخانه در تأمین اجتماعی در حوزه رفاه گسترش درمان و افزایش دسترسی مردم و کارگران به درمان و عرصه رفاه است.

بیشتر بخوانید:

رابطه افزایش مزد با حمایت از کارفرمای داخلی

وی با بیان اینکه درمانگاه‌های تامین اجتماعی در استان بوشهر افزایش یافته است خاطرنشان کرد: در استان بوشهر شش درمانگاه تامین اجتماعی در مدت چهار سال به مراکز درمانی استان بوشهر اضافه‌ شده  است که امروز دو مرکز درمانگاهی در خورموج و دیلم عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با تاکید بر گسترش عدالت در جامعه افزود: توان کاری این وزارتخانه بر این است که بی عدالتی از بین برود و از نسلی شدن فقر در جامعه جلوگیری شود.

ربیعی با بیان اینکه ما دنبال سیاست‌های کوتاه مدت نبودیم تاکید کرد: سال‌های خوبی در انتظار کشور است هر چند مشکلات بین‌المللی وجود دارد.

وی، با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های اشتغال در نقاط مختلف کشور بیان کرد: زیرساخت‌های ایجاد شده در حوزه اشتغال تاثیر خود را در جامعه  و به مردم خواهد گذاشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، ظرفیت بنادر استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: بنادر ظرفیت زیادی در عرصه‌های مختلف دارد که منجر به رشد و توسعه می‌شود.

ربیعی بیان کرد: اگر در بنادر ظرفیت گردشگری بیشتر شود سبب جذب درآمد می‌شود چراکه این ظرفیت در استان بوشهر می‌تواند از نفت درآمد بیشتری داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس