کد خبر 842003
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱
حمله هوایی

منابع خبری اعلام کردند هیچ حمله هوایی از سوی رژیم صهیونیستی به پایگاه و مراکز وابسته به جنبش حزب الله لبنان در بعلبک صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد هیچ حمله‌ای از سوی اشغالگران به مواضع ارتش سوریه یا مقاومت انجام نشده است.

بیشتر بخوانید:

الحوثی: در کنار حزب‌الله علیه اسرائیل می‌جنگیم

اختلاف نظر آلمان با آمریکا بر سر حزب الله

حسین مرتضی خبرنگار العالم در سوریه گفت: هیچ حمله هوایی از سوی نیروهای صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه یا مقاومت انجام نشده است.

خبرگزاری رسمی سوریه سانا نیز اعلام کرد منابع آگاه در مقاومت لبنان اعلام کردند هیچ حمله هوایی از سوی رژیم صهیونیستی به هیچ پایگاه و مرکز وابسته به جنبش حزب الله لبنان در بعلبک صورت نگرفته است.

پیش از این؛ شبکه اسکای نیوز عربی مدعی شده بود جنگنده‌های اسرائیلی مواضع حزب الله را در بعلبک هدف قرار داده‌اند این رسانه همچنین در ادامه گزارش خود آورده بود: این حمله در داخل خاک سوریه بوده است.

ستاد تبلیغات جنگ نیز حمله به مواضع مقاومت در بعلبک را تکذیب کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
    1 0
    ارتش چهارم جهان و حمله به حزب الله!!!!!!!!!! مگه داریم؟ مگه میشه؟ بلوف بزن که در توانایی ات باشد. یکی به این کودک کشان بگوید وقتی که نمی توانید یک دهات را در نوار غزه بگیرید، چگونه می خواهید با حزب الله مبارزه کنید؟ مگر می توانید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس