کد خبر 841973
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
حرم رضوی

اقتصاددان آلمانی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

به گزارش مشرق به نقل از آستان نیوز، «کارل فراز بنته» تاجر و اقتصاددان آلمانی با حضور در بارگاه منور رضوی به دین اسلام مشرف شد و نام مبارک رضا را برای خود برگزید.

بیشتر بخوانید:

تشرف بانوی مجارستانی به دین اسلام در حرم امام‌رضا(ع)

جوان ایرلندی در حرم رضوی مسلمان شد

تشرف یک انگلیسی به دین مبین اسلام در کرج

وی در رابطه با این تصمیم اظهار کرد: تابستان سال گذشته برای اجرای چندین پروژه اقتصادی به ایران آمدم و به شهرهای مختلف ایران سفر کردم، در این سفر از نزدیک با آداب و رسوم ایرانیان آشنا شدم و تحت تاثیر فرهنگ آنان قرار گرفتم.

این تازه مسلمان آلمانی تصریح کرد: یکی از نکات مثبت سفر به ایران، اثبات دروغ‌پردازی‌ها و تبلیغات رسانه‌های غربی بود، آن‌ها تصویر غلطی از اسلام و ایران در ذهن من ایجاد کرده بودند که موجب رفع احساسات ضداسلامی در من شد.

کارل بنته با بیان اینکه در طی این مدت با قرآن مانوس شده و ارتباط قلبی و عاطفی عمیقی با آیات شریف این کلام وحی برقرار کرده‌ام، بیان کرد: اعتقاد و باور مسلمانان به خداوند بسیار قوی‌تر از سایر ادیان است و من این حقیقت را با عقل و قلبم درک کردم.

وی افزود: در مطالعاتم درباره اسلام به موضوعات جالب و عجیبی برخوردم که پاسخ بسیاری از سئوالات همیشگی‌ام بود.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی نیز در آیین تشرف به اسلام این مرد ۶۱ ساله آلمانی، گفت: در عصر حاضر دیگر ارتباط جوامع و فرهنگ‌ها در انحصار دولت‌ها نیست و مردم می‌توانند به درستی واقعیت‌ها را درک کنند.

سید محمدجواد هاشمی‌نژاد گفت: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکایی، ارائه‌ تصویری ترسناک از دین مبین اسلام را سیاه‌نمایی علیه اسلام نامیده و از جوانان غربی خواستند تا شناخت مستقیم و بی‌واسطه‌ای از اسلام به دست آورند.

وی تصریح کرد: پس از این نامه، ما شاهد رشد فزاینده‌ آمار تشرف جوانان و حقیقت‌جویان اروپایی و آمریکایی به دین مبین اسلام در حرم مطهر امام رضا(ع) بودیم.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه دشمنان اسلام تلاش زیادی دارند تا دین اسلام و مسلمانان را ترسناک و نفرت‌انگیز جلوه دهد، اما نتوانستند به هدف خود برسند، افزود: امید است تا جوانان با شناخت، معرفت و مطالعه بیشتر پیرامون واقعیات، زمینه سعادت دنیوی و اخروی خود را فراهم آورند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم هدایای ویژه‌ای از جمله، قرآن مجید به زبان‌ آلمانی، سنگ مضجع، کتب شناخت اسلام و گواهی تشرف به اسلام به این تازه مسلمان‌ اهدا شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
    25 1
    خداوند زنده بداردش و موفق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس