حرم امام‌رضا(ع)

همزمان با نخستین روز از سال ۱۳۹۷، بانوی مجارستانی با حضور در حرم مطهر رضوی با ادای شهادتین مسلمان شد.

به گزارش مشرق به نقل از آستان نیوز، همزمان با آغاز سال نو و بهار طبیعت، آندرآ ایبوپا مارشن بانوی مسیحی با حضور در بارگاه منور رضوی از دین مسیحیت به اسلام گروید و مذهب تشیع را برگزید.

او در رابطه با این اقدام خود گفت: در یک خانواده مسیحی پروتستان که گرایشات مذهبی در آن بسیار قوی بود به دنیا آمده‌ام و از ابتدای نوجوانی سؤالات فراوانی در رابطه با دین مسیحیت داشتم که پاسخی برای آنان نمی‌یافتم و همین امر موجب شد تا نسبت به این دین سرخورده شوم.

مارشن ادامه داد: باتوجه به اینکه خانواده‌ من یکی از صاحبنفوذان کلیسا بودند و رفتار من مغایر ارزش‌های مسیحیت بود رفته رفته از جانب آنان طرد شدم و همین امر موجب شد تا به ترکیه سفر کنم.

او افزود: ۸ سال به صورت مخفیانه در رابطه با اسلام تحقیق و مطالعه کردم و مقدمه آشنایی من با اسلام، یکی از مساجد مسلمانان و انجام کارهای فرهنگی در آنجا بود.

این بانوی تازه مسلمان بیان کرد: کتاب‌های بسیاری مطالعه کردم و پاسخ آن را در دین اسلام یافتم، همچنین، برای آشنایی بیشتر با اسلام، زبان ترکی استانبولی را فرا گرفتم و ارتباطم را با مسلمانان بیشتر کردم.

مارشن، واقعه عاشورا و حوادث کربلا را نقطه آغازی برای جذب به مذهب تشیع عنوان کرد و گفت: مظلومیت حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) موجب شد تا محب اهل بیت(ع) شوم و به این مذهب گرایش پیدا کنم.

او اظهار کرد: سختی فراوانی در این مسیر کشیدم و اسلام ارزش آن را داشت، گرچه از خانواده طرد شده‌ام، ولی پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) جزئی از خانواده من هستند و من آنها را نزدیک‌تر از خانواده خودم احساس می‌کنم.

این بانوی مجاری گفت: برای ارتباط با حضرت رضا(ع) قبل از سفر به مشهد مقدس سریالی درباره زندگی علی بن موسی الرضا(ع) را دیدم تا بیشتر نسبت به ایشان شناخت پیدا کنم.

وی افزود: آرزو دارم تا بتوانم بیشتر در مورد اهل بیت(ع) و حضرت رضا(ع) شناخت پیدا کنم و آنها الگو و پیشوا خود در زندگی قرار دهم و اعتقاداتم قوی‌تر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    27 0
    خداوندا ایشان را در حفظ ایمانش به اسلام یاری کنید
  • کاوشگر فضایی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    13 0
    مبارکتان باشه ...
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    15 0
    ای کاش خانم های ما هم درباره اسلام مطالعه می کردند
    • US ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
      27 0
      اکثر خانمهای ما در مورد رقص.سفر خارجی.اتوموبیل.طلا و جواهر.لوازم منزل مخصوصا لباسشویی ظرفشویی و انهایی که کار کردن رو اسون میکنن.گوشیهای اخرین مدل که تمام نرم افزارها رو داشته باشه.لباس.عینک دودی.مطالعه میکنن
  • مسلمان ایرانی AE ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    9 2
    نجات یافت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس